NAJLEPSZE KSIĄŻKI 2014





2014 był dobrym rokiem. I przyniósł nam tyle wspaniałych książek ! Nie przedłużając: dzisiaj przygotowałam dla was Best Books 2014 przeniesiony do Polski przez nie wiem kogo. Może przeze mnie ? 

1. Najlepsza seria wydana w tym roku.
Według mnie taka serią, a właściwie trylogią są Rywalki. 

2. Najlepsza książka z serii/trylogii wydana w 2014.
Do tej kategorii nie mogłam wybrać nic innego jak Miasto Niebiańskiego Ognia autorstwa Cassandry Clare. Boże, ta książka była cudowna, szkoda że taka krótka. 

3. Najlepsza, ostatnia książka z serii/trylogii.
Do tej kategorii także wybrałabym Miasto Niebiańskiego Ognia,ale się wstrzymałam i wybrałam Jedyną Kiery Cass. Książkę pochłonęłam w trzy godziny. Ona była cudowna, wspaniała i brakuje mi słów by ją opisać.

4. Najlepsza samodzielna [ ? ] książka fantasy.
Tu wybiorę Zostań jeśli kochasz. Nie wymagająca, napisana prostym językiem i co najważniejsze, bardzo ciekawa.  RECENZJA 

5. Najlepsza współczesna powieść. 
Wybrałam Gwiazd naszych wina Johna Greena. Wydaje mi się że do tej kategorii ta książka idealnie pasuje. 

6. Najlepsza książka fantasy. 
Zdecydowanie cała seria Niezgodna. 

7. Powieść klasy średniej.
Tu wybrałam Pamiętniki wampirów: Księga I. Ta książka nie za bardzo przypadła mi do gustu.

8. Najładniejsza książka. 
Proty wybór. Wzięłam Miasto niebiańskiego ognia oraz Czerwień rubinu. Te dwie okładki są naprawdę cudowne. 



 





















9. Najlepsza książka wydana w tym roku.
Pewnie was nie zaskoczę, ale tutaj znów wybrałam Miasto niebiańskiego ognia oraz Jedyną Kiery Cass. 

10. Najlepsza książka przeczytana w tym roku. 
Tutaj wybrałam książkę pod tytułem... Czerwień rubinu ! Ona była cudowna, wciągająca i cały czas coś się działo. Dlatego ta książka zasługuje na miano najlepszej tego roku. Ale MNO także było cudowne!

~ A. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online