THE GRINCH BOOK TAG


Otóż moi drodzy...idą święta. Więc postanowiłam zrobić świąteczny TAG.

Chyba każdy słyszał o zielonym potworze który nienawidzi świąt. Na widok jego uśmiechu dzieci mają koszmary przez następne dni. Rodzice wykorzystują tę postać by straszyć dzieci. 
Nie, nie mówię o Kermicie.
Oczywiście chodzi o Grincha -------------------------->


The Grinch Book TAG, stworzonym przez Thoughst of Tomes. Grinch jest on głównym bohaterem książki pt. Grinch : Świąt nie będzie. Na jej podstawie w 2000 roku powstał film o tym samym tytule.

1. Połowa lampek na choince jest wypalona : Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki
Dla mnie taką książką jest " Przez burzę ognia ". Na początku zapowiadała się dobrze, ale później stała się nudna i przewidywalna. 

2. Irytująca Ciocia Basia nie chce zostawić cię w spokoju : Średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają 
Taką książką jest " Gwiazd naszych wina ". Wszyscy się nad nią zachwycają, a ja jakoś nie widzę w niej tego czegoś. Oczywiście była wzruszająca i romantyczna i takie tam, ale ja potrzebuje w książce akcji. 

3. Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje : Wybierz bohatera który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter)
Oglądałam już kilka osób robiących ten TAG i wszyscy wzięli Petera z " Niezgodnej ". A ja wezmę Willa Herondala. Jak Tessie i Jamesowi zaczęło się układać i Jem lepiej się poczuł to Will poszedł się naćpać i upić więc musieli go potem szukać po różnych dziwnych miejscach. Ale taka postacią jest także Tessa Gray. Wszyscy poszli walczyć z robalem, a Tessa nie chcą siedzieć bezczynnie także poszła walczyć w sukni ślubnej. 

4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje : Książka która została ci zaspojlerowana
Tutaj wiele osób wzięło " Wierną ". A ja wezmę " Szukając Alaski ". Mimo że nie czytałam jeszcze tej książki to już wiem coś czego nie powinnam wiedzieć. Dziękuję ci Facebooku. 

5. Widok z okna przysłania Ci gruba warstwa śniegu : Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć
Tutaj także wybrałam Tessę Gray z " Diabelskich maszyn ". Nie rozumiem jej toku myślenia typu " Jak on umrze to będę z tym drugim " albo " On mnie nie chcę ? Muszę go zdobyć ". 

6. Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej "All I Want For Christmas" :  Książkowa para, której nie możesz znieść
Takimi parami są Katniss i Gale ( Igrzyska Śmierci ) oraz America i Aspen ( Rywalki ).
Kiedy w książce pojawiały się te pary to myślałam tak:



7. Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu : Wybierz kilka książek, które siedzą na twojej półce już trochę czasu, jednak brak ci motywacji by je przeczytać, mimo to nie masz serca się ich pozbyć.
" Mroczne pożądanie ", " Tajemnica Diabelskiego kręgu ". Tak to są książki których nie mogę się pozbyć, a nie mam czasu ich przeczytać.

8. Babcia odleciała na reniferku : Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć (może to być postać z filmu) UWAGA SPOILERY !!!
Osoby które nie czytały Kosogłosa, proszę przejść do następnego punktu. 
Taką postacią jest Finnick Odair. Nienawidzę Collins że go zabiła. Uwielbiam go i jego poczucie humoru.







9. Wszystkie centra handlowe są okropnie zatłoczone : Seria, która ma za dużo tomów/za bardzo się ciągnie.
Takimi seriam są " Pretty little liars " oraz " Dom nocy ". Mają tyle tomów, że ja nie mogę.


10. Grinch : Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter)
Taką postacią jest Gale z " Igrzysk śmierci ". Nigdy go nie lubiłam, ale w " Kosogłosie " to go znienawidziłam. Nie żeby było mi żal Prim, bo jej też nie lubiłam. Bardziej żałowałam Katniss.


WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

~ A. 








Komentarze

  1. Hahahahaha dobre i najlepsze z tymi parringami xD
    A i ładne tło robiłaś sama czy ktoś ci zrobił ???

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online