NAJBARDZIEJ WYCZEKIWANE 2015


Mamy styczeń. Zaczął się nowy rok. Co oznacza, że zbliżają się premiery książkowe i filmowe! Bardzo się cieszę, bo 2015 na razie zapowiada się obiecująco. Tyle książek, które chcę przeczytać, tyle filmów do obejrzenia, ale ja wybiorę tylko 8 najbardziej wyczekiwanych premier 2015 roku. 


 KSIĄŻKI


Wybrałam 5 książek, na których premiery czekam, czekam i nie mogę się doczekać. Pierwsza książka, czyli Powiedz wilkom, że jestem w domu ma premierę 14 stycznia. O tej pozycji usłyszałam nie dawno, ale zaciekawiła mnie okładka, a co najważniejsze, spodobał mi się opis. Następna książka, kontynuacja Zostań, jeśli kochasz czyli Wróć, jeśli pamiętasz. Tę książkę muszę przeczytać, bo pierwszy tom bardzo mi się spodobał i chcę wiedzieć jak potoczą się losy dwojga młodych ludzi, których połączyła muzyka. Tak jak Powiedz wilkom, że jestem w domu, Wróć jeśli pamiętasz ma premierę 14 stycznia. Dalej mamy Eleonora & Park. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się okładka, a opis także mnie zainteresował. ma premierę 18 marca. Czas na książkę, na którą czekam od dawna, czyli Kroniki Bane'a. Bardzo dobrze, że postanowili wydać ten zbiór opowiadań, bo czytałam tylko trzy pierwsze opowiadania i spodobały mi się. W końcu nie da się nie lubić Najwyższego Czarownika Brooklynu. Tak jak dwie z trzech poprzednich książek, ta ma premierę 14 stycznia. Ostatnim tytułem, a właściwie dziennikiem jest Rywalki. Dziennik. jestem wielką fanką tej serii i nie wyobrażam sobie, żebym nie kupiła tego dodatku. Dla niektórych to strata pieniędzy, ale wyjątki się zdarzają. Ma premierę 6 lutego. 


FILMY


Tak, wiem. Wybrałam tylko filmy dla młodzieży, ale jestem fanką wszystkich trzech trylogii i muszę obejrzeć kontynuacje kinowe. Na pierwszy ogień idzie Zbuntowana, czyli ekranizacja drugiego tomu Niezgodnej. Mimo, że w zwiastunie widziałam już kilka błędów to z chęcią obejrzę ten film. Ma premierę 20 marca. Dalej wybrałam Próby ognia. Jest to kontynuacja Więźnia labiryntu, który podobał mi się i w postaci filmu, i w postaci książki. Niestety, wszyscy fani tej trylogii muszą poczekać na premierę, która odbędzie się 25 września. Ostatnim hitem filmowym, którego z niecierpliwością wyczekuję jest Kosogłos Cz. II. Pierwsza część ekranizacji trzeciego tomu książki ( to skomplikowane ) ma premierę 20 listopada i jest mi z tego powodu bardzo przykro. Pierwsza część była rewelacyjna RECENZJA, ale beznadziejnie się skończyła. 


~ A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz