STOSIK GRUDNIOWY




Wiem, jest styczeń, ale wcześniej nie miałam czasu, by zrobić podsumowanie, ale już jestem więc oto moi drodzy... książki, które dostałam, kupiłam i przeczytałam w ostatni miesiąc roku !
Więc jako, że w grudniu były Święta oraz sporo wolnego ten stosik jest całkiem obfity. 

Zacznijmy od książek, które dostałam.
Pod choinką znalazłam Trylogię czasu oraz Trylogię Selekcja. Obie przeczytałam i powiem, że były cudowne. Wciągające i nie mogłam się oderwać nawet na chwilę. 
6 grudnia były Mikołajki i w bucie zobaczyłam Księcia i gwardzistę oraz Cztery. 
Na mikołajki klasowe, od koleżanki z klasy dostałam Zostań, jeśli kochasz, a od przyjaciółki Pamiętniki wampirów: Księga III  (chociaż nie przeczytałam jeszcze I tomu). 
Od cioci dostałam Lato opowieści., które także już przeczytałam. 

Dla siebie kupiłam W śnieżną noc, W pierścieniu ognia, Księgę cmentarną oraz Zniszcz ten dziennik, z którego bardzo się cieszę. 

I na koniec książki, które już przeczytałam. 
Jak już wiecie są to:
Trylogia czasu, Trylogia Selekcja, Lato opowieści. Poza tym przeczytałam Zostań, jeśli kochasz, Księcia i gwardzistę, Przez burzę ognia, Kłamczuchy ( na Kindlu ), Cztery, W śnieżna noc. 

RANKING MIESIĄCA:

Najlepsza przeczytana książka bez kontynuacji:    ---
Najlepsza przeczytana książka z trylogii/serii: Czerwień rubinu
Najgorsza przeczytana książka: Lato opowieści
Zaskoczenie miesiąca: Przez burzę ognia

RECENZJE:
 W śnieżną noc
 Czerwień rubinu
 Błękit szafiru
 Zieleń szmaragdu
 Zostań, jeśli kochasz
 Cztery
 Rywalki
 Elita
 Jedyna
 Rywalki: Książę i gwardzista
 Lato opowieści
 W pierścieniu ognia
 Zniszcz ten dziennik
 Przez burzę ognia

~ A. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz