7 Deadly Sins Book Tag

Witam Was moi drodzy. Dzisiaj przygotowałam dla Was jedyny, niepowtarzalny 7 Deadly Sins Book Tag. Tag wymyślony został przez BookishMalayza. Zapraszam więc :)



Chciwość: Najtańsza i najdroższa książka na Twojej półce.
Najtańszą książką jaką mam jest Oskar i Pani Róża Erica Emmanuela Shmitta. Swoją drogą cudowna i wzruszająca książka. A najdroższą powieścią, a właściwie biografią jest Autobiografia Agaty Christie. 

Gniew: Autor, którego kochasz i nienawidzisz jednocześnie.
Taką relację mam z Kerstin Gier, autorką Trylogii Czasu. Nienawidzę jej, ale jednocześnie kocham za to, że napisała tak cudowną trylogię, którą już przeczytałam. Chciałabym o niej zapomnieć, by móc odkryć ją jeszcze raz. 

Obżarstwo: Książka, którą możesz pożerać ciągle bez żadnego wstydu.
Oczywiście, że cała trylogia Igrzyska Śmierci. To dzięki niej poznałam fantastyczny świat książek i bardzo lubię do niej wracać, czytać ulubione fragmenty. Całą trylogie przeczytałam jakieś 3 razy do tego każdy film po 5-10 razy i bez wstydu powiem, że będę dalej to robić.

Lenistwo: Książka, której czytanie zaniedbałam przez swoje lenistwo.
Zaniedbałam czytanie Harrego Pottera i Kamienia Filozoficznego, ale spokojnie to było 6 lat temu. Teraz wszystko nadrabiam. 

Pycha: Książka, o której mówię, gdy chcę zabrzmieć jak inteligentna osoba.
Nie mam takiej książki, bo nie muszę udawać mądrego czytelnika. Nie mam takiej potrzeby. Kropka.

Nieczystość: Cechy, które uważam za atrakcyjne u bohaterów/bohaterek.
Po pierwsze uwielbiam kiedy bohater ma czarne włosy. No normalnie to jest wspaniałe. Po drugie musi być asertywny, wiedzieć czego chce, być arogancki w stosunku do innych, ale nie do najbliższych osób. Musi mieć fajne teksty i być zabawny. O Boże, właśnie opisałam Williama Herondala z Diabelskich Maszyn Cassandy Clare. 

Zazdrość: Książki, które chciałabym dostać jako prezent.
Moja lista życzeń jest dość długa więc wybiorę 5 książek/trylogii/serii, które chciałbym dostać:
  • Szklany Tron (seria)
  • Pretty Little Liars (seria)
  • Szeptem (3 pozostałe tomy)
  • The Queen of zombies hearts (3 tom trylogii Kroniki Białego Królika)
  • Po zmierzchu (3 tom trylogii Mroczne umysły)
To by było na tyle. Mam nadzieję, że Wam się podobało. Zachęcam, żebyście sami zrobili tę zabawę.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz