STOSIK STYCZNIOWY + TBR na luty



Styczeń był miesiącem owocnym we wspaniałe książki. 
Pierwsza z nich to Kroniki Bane'a, które kupiłam przedpremierowo w Empiku. Następnie mamy Szukając Alaski oraz Gwiazd naszych wina. Książki kupiłam w zestawie za ok. 50 zł na stronie Empika. Wczoraj doszły do mnie kolejne cztery powieści, ale o nich powiem w planach na luty. Następną pozycją znajdującą się w moim stosiku zajmuje Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc. Książkę pożyczyłam od koleżanki i żałuję, że straciłam na nią czas. Kolejną stosikową książkom jest Cyboria: Przebudzenie Galena, którą kupiłam za śmieszne pieniądze w taniej książce. Ostatnią pozycją jest moja lektura Skąpiec i powiem wam, że wcale nie była taka zła. Poza tym na moim Kundelku przeczytałam Mara Dyer. Tajemnica, która mile mnie zaskoczyła i trafiła do rankingu miesiąca. 


TBR, czyli czytelnicze plany na luty.
Ferie mam za dwa tygodnie, więc by umilić sobie ten czas kupiłam sobie cztery książeczki, które wczoraj zawitały w moim domku. Pierwsze trzy to Pretty Little Liars: Bez skazy, Doskonałe i Niewiarygodne. Wczoraj zaczęłam Bez skazy i mogę powiedzieć, że ta seria podbiła moje serce. 
Następną książkom na dzisiaj jest moje upragnione Wróć, jeśli pamiętasz. mam nadzieję, że będzie tak dobre jak Zostań, jeśli kochasz. W planach na luty mam także Mara Dyer. Przemiana.


RANKING MIESIĄCA: 
Najlepsza przeczytana książka bez kontynuacji: Szukając Alaski
Najlepsza przeczytana książka z trylogii/serii: Mara Dyer. Tajemnica
Najgorsza przeczytana książka: Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc
Największe zaskoczenie: Skąpiec i Mara Dyer. Tajemnica. 

RECENZJE:
Gwiazd naszych wina
Szukając Alaski
Kroniki Bane'a
Cyboria: Przebudzenie Galena
Mara Dyer. Tajemnica.

~ A. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz