#35 Nigdy nie gasną


Tytuł oryginalny: Never Fade
Autor: Alexandra Bracken
Wydawnictwo: Moondrive
Ilość stron: 479
Książek w serii: Trzy
Cena z okładki: 36.90 zł
Ocena: 8/10

Mam na imię Ruby. Niektórzy nazywają mnie Liderką, ale tylko ja wiem, kim jestem naprawdę. Potworem.
Przede mną najbardziej ryzykowana misja w moim życiu – wojna, w której stawką jest ocalenie tych, których kocham. Zwycięstwo może oznaczać przegraną bitwę o samą siebie.
Jestem ostatnią z Pomarańczowych i jestem gotowa na wszystko.

Nigdy nie gasną jest to drugi tom trylogii o mrocznych umysłach. Zakończenie części pierwszej było ciosem poniżej pasa, dlatego już następnego dnia zaczynałam Nigdy nie gasną. Przyznam szczerze, że trochę się zawiodłam. W jedynce było więcej zwrotów akcji i niespodzianek, dwójka natomiast wprowadziła do historii nowych bohaterów, których humor, oddanie głównej bohaterce ratowały tę powieść. 

W tej powieści wracają starzy wrogowie, ale pojawiają się także nowi. W niektórych momentach już nie wiedziałam komu ufać, kto jest dobry, a kto zły. Autorka w tym tomie lepiej wykreowała bohaterów, niektórych lubię bardziej, innych mniej. Książkę czyta się szybko i przyjemnie. 

Mimo, że na początku książka wydaje się nudna, to później akcja pędzi powodując, że oderwanie się od powieści jest niemożliwe. A kiedy pojawił się mój ukochany Liam to już w ogóle nie mogłam przestać czytać. Dlatego jeśli nie podobał Ci się pierwszy tom, ale pokochałaś/eś Liama to przeczytaj drugi tom tylko dla niego. 

Książka odrobinę gorsza od pierwszego tomu, ale to  nie znaczy że mi się nie podobała. Bo podobała. Polecam ją każdemu fanowi książek o dystopiach i tym podobnych.

~ A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz