#38 Zbuntowana


Tytuł oryginalny: Instrugent
Autor: Veronica Roth
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 368
Książek w serii: Cztery
Cena z okładki: 39.80 zł
Ocena: 7/10



Wybór Tris zburzył jej świat, ale i połączył z Nieustraszonym Cztery. Jego uczucie pomaga przetrwać jej wśród krwawej walki frakcji. Tylko on rozumie jej rozpacz. I tylko on zna jej tajemnicę? Konflikt frakcji zmienia się w wojnę. Wśród Nieustraszonych szerzy się zdrada. A Tris staje przed kolejnym wyborem. Czy zaryzykuje wszystko, żeby ocalić tych, których kocha?


Zbuntowana jest to drugi tom serii o dziewczynie, której życie jest zagrożone. Książkę przeczytałam rok temu, ale w związku ze zbliżającą się premierą filmu postanowiłam przypomnieć sobie cała trylogię. 

"Prawda potrafi zmienić człowiekowi plany."

Bardzo lubię styl pisania Pani Roth. Jej książki czyta się przyjemnie i szybko. Zbuntowana jest według mnie znacznie lepsza od tomu pierwszego, czyli Niezgodnej. Cały czas coś się dzieje, nigdy nie jest nudno. Książka jest bardzo dobra i nie rozumiem dlaczego ludzie porównują ją do Igrzysk Śmierci. 

W tej części poznajemy wielu nowych bohaterów, Jednych lepszych, drugich gorszych. Dzięki tej powieści polubiłam znienawidzonego przeze mnie wcześniej Tobiasa/Cztery. Wydawał mi się on inną, bardziej rozbudowaną postacią. Za to główna bohaterka, czyli Tris zniechęciła mnie do siebie. Była samolubna, szablonowa i momentami głupia. Polubiłam nowych bohaterów, a szczególnie Uriaha i jego starszego brata Zacka. Dzięki nim śmiałam się przez praktycznie całą powieść, nawet w momentach kiedy nie było to wskazane, no ale cóż. 

"I dobrze wiem kim jesteś. Musiałem sobie tylko przypomnieć."

Mi książka bardzo się podobała. Wciągnęła i nie wypuściła aż do końca historii, które było straszne i jak pierwszy raz czytałam tę powieść to cisnęłam książką o ścianę. Nawet nie z powodu zakończenia, tylko tego że kontynuacja miała wyjść za dwa miesiące. To. Był. Koszmar. 

Naprawdę polecam wszystkim fanom serii i nie tylko. Jeśli nie podobała się Ci pierwsza część to i tak sięgnij po Zbuntowaną, a jeśli się spodobała to Wiesz co robić. 


~ A. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz