Coffee Book Tag


Witam Was ponownie. Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem książkowym, który związany jest z moim ulubionym napojem, czyli kawą. Wydaje mi się, że jako pierwsza w Polsce zrobiła ten tag znana pewnie wszystkim Abigail Jailette

1. Czarna, czyli książka w którą nie mogłam się "wkręcić".
Taką książka jest Cień Wiatru Carlosa Ruiza Zafona. Po miesiącu podejść do tej książki, w końcu oddałam ją do biblioteki. 

2. Miętowa mocca, czyli książka która staje się bardziej popularna w okresie świątecznym.
Nie wiem jak jest w przypadku innych osób, ale mi ze świętami kojarzą się dwie książki. Pierwsza z nich to Kosogłos Suzanne Collins. Powieść dostałam na mikołajki od rodziców dobre trzy lata temu, ale i tak lubię wracać do niej w święta. Drugą książką są Pretty Little Liars. Sekrety. Akcja toczy się w święta i Sylwestra i, mimo że książkę przeczytałam nie dawno to na pewno wrócę do niej w grudniu. 

3. Gorąca czekolada, czyli moja ulubiona książka z dzieciństwa. 
Kubuś Puchatek jest książką, która kojarzy mi się z dzieciństwem. Kiedy byłam mała moja mama czytała mi ją jakieś tysiąc razy i coś czuję, że ta książeczka nigdy mi się nie znudzi. 

4. Podwójne ekspresso, czyli książka, która trzymała mnie na krawędzi krzesła od początku do końca.
Na pewno Kosogłos oraz Mechaniczna Księżniczka Cassandr Clare. 

5. Starbucks, czyli książka, którą widzisz wszędzie. 
Oczywiście, jakżeby inaczej, cała seria o przygodach Harrego Pottera. Ja rozumiem, to naprawdę dobra książka, ale uważam że nie dorównuje Igrzyskom Śmierci i Diabelskim Maszyną do pięt. 

6. Hipsterska kawiarnia, czyli książka niezależnego autora.
Niestety, nie znam takiej książki, ale jeśli Wy znacie napiszcie w komentarzu.

7. Ups, przez przypadek dostałam bezkofeinową, czyli książka po której spodziewałam się więcej niż dostałam. 
Jestem na razie na trzecim tomie Harrego Pottera, ale to nie jest "to coś" czym zachwycają się wszyscy.

8. Idealne połączenie, czyli książka lub serial, która była słodko-gorzka, ale satysfakcjonująca. 
Jeśli miałabym wybrać taki serial to Jak poznałem waszą matkę pasuje idealnie. Mimo, że jest to komedia to zawiera elementy, które wywołują płacz. Za to książką, która pasuje do tej kategorii to znowu Mechaniczna Księżniczka Cassandry Clare. 

Mam nadzieję, że tag się podobał. A jeśli także kochacie czytać i pić kawę sami zróbcie ten tag na swoich blogach. 

~ A. 

3 komentarze:

  1. Nie pierwszy raz widzę ten tag i po raz kolejny czytam go z zainteresowaniem :) Co do "Mechanicznej Księżniczki" zgadzam się z tobą w stu procentach. Zachęciłaś mnie do zrobienia go na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pytanie 4 i 5 odpowiedziałabym tak samo! Te dwie serie, które tam wymieniłaś to bezwarunkowo moje ulubione! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że jestem jedyną, która uważa, że te dwie trylogie są najlepsze z najlepszych nawet lepsze od HP <3

      Usuń