Ding dong, TAG już jest - Miesiąc PLL


Trzeci tydzień za nami! Ja wróciłam z Włoch z większą dawką energii i tagiem specjalnym dla Was :) Dzisiaj prezentuję Wam Pretty Little Liars Tag. Zapraszam. 


1. Ulubiona postać?
Uwielbiam Hannę. Za jej humor i charakter. Ona zawsze potrafiła mnie rozśmieszyć i nie denerwuje mnie tak jak inne kłamczuchy. 

2. Ulubiony parring ?
Zdecydowanie Haleb.
Haleb forever <3

3. Kto może być "Wielkim -A" ?
Mam swoje podejrzenia i uważam, -A mogłaby być Aria. Wiem, ona tez była prześladowana przez -A, ale nie tak bardzo jak inne dziewczyny i poza tym jej nie lubię. No i oczywiście Maia. 

4. Najbardziej wzruszający moment ?
Trudno powiedzieć, ale chyba kiedy Caleb został postrzelony. Płakałam jak bóbr myśląc co się stało.

5. Ulubiony złoczyńca ?
Oczywiście -A i Mona.

6. Kto może być zły, przeciwko dziewczynom ?
Toby, Ezra, Jenna ich podejrzewam najbardziej, chociaż Jennę najmniej. 

7. Postać, którą najmniej lubisz. 
Paige, Maia, Aria. Te postacie są mdłe i nudne. 

8. Co zrobiłabyś gdyby A prześladowało ciebie.
Szczerze to już o tym myślałam i chyba chciałabym, żeby mnie prześladowało jednak z drugiej strony to chyba panikowałabym i byłabym czujna jak surykatka (boże, dzisiaj wszystko porównuje do zwierząt). 

9. Najbardziej szokujący moment.
Kiedy ...... odwrócił się przed drzwiami psychiatryka w odcinku Hallweenowym. I kiedy ...... wszedł do mieszkania w Ravenswood i odkrył, że dziewczyny tam były. Jest ich jeszcze sporo, ale jeden jest tak wielkim spoilerem, że nie odważyłabym się go tutaj wstawić. 

10. Ulubiony cytat z serialu/książki. 
Jest ich wiele, ale te uwielbiam. Jak pewnie zauważycie w każdym cytacie występuje Hanna, bo jej teksty są najlepsze.

Caleb: Po co ten pośpiech? Chcesz być pierwsza w kolejce, żeby zobaczyć nowy film twojego nowego chłopaka Justina Biebera? 
Hanna: Po pierwsze to nie jest jakiśtam film. To prawdziwa historia. 
Caleb: Niby o czym... o jego włosach? 
Hanna: Wiesz co, po prostu nie wspominaj więcej o Justinie, okej? Nie znasz go, nie rozumiesz go. Albo jego fryzury.


Ashley: Hanna, czy masz w sobie choć trochę współczucia? 
Hanna: Mam, tylko niekoniecznie z samego rana.


Hanna: Jest źlej niż było! 
Spencer: Nie ma takiego słowa, ale kontynuuj.

Nominuję każdego kto chce zrobić ten tag. A jeśli zrobicie ten tag to linki podajcie w komentarzu, bo chętnie poznam Wasze opinie. 

~ A. 

3 komentarze:

  1. Niestety nie oglądałam, ani nie czytałam PLL, ale po tym Twoim tagu chyba zacznę :D Hanna wydaje się bardzo sympatyczna ♥ Pozdrawiam!
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak czytam twój tag to mam taka trochę zdziwiona minę,bo nie rozpoznaje postaci z serialu 😂😂😂 Zrobie tag,ale na podstawie książkowej wersji 😂👌🏼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam ten tag na podstawie serialu, bo jestem dopiero na 4 tomie (5 już na półce) więc nie wiem za dużo o postaciach, wydarzeniach. Ale mam nadzieję, że się zabawa się podobała :)

      Usuń