Titles Tag


Do zabawy zostałam nominowana przez Limonette z bloga Limonette Books. Bez dłuższych wstępów zaczynajmy :)

1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął autorstwa Jonasa Jonassona. 

2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
Nie wiem czy to się liczy, ale najkrótszym tytułem z jakim miałam styczność jest nazwa trylogii Lux Jennifer Armentrout.

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.
Takim tytułem jest Szeptem. Ja naprawdę nie rozumiem co słowo szeptem ma do upadłych aniołów. 

4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę.
Eleonora & Park Rainbow Rowell.

5. Najbardziej irytujący tytuł.
Gwiazd naszych wina Johna Greena. Nie wiem czemu, ale to wyrażenie strasznie mnie irytuje. 

6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i stwórz swój tytuł.
No ładnie, tego się nie spodziewałam, no ale cóż zrobić.
To może... Park, który uciekł przez okno szeptem winiąc Eleonorę za Lux. 
Mówiłam Wam kiedyś, że nie mam talentu pisarskiego ? 

Ja nominuje:

~ A. 

6 komentarzy:

  1. Haha, świetnie udało Ci się to połączenie tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. z tym Szeptem.. może po prostu szelest anielskich skrzydeł przypomina szept? Starałam się myśleć kreatywnie, ale słabo mi wyszło :D

    Za to fajnie podołałaś tagowi! ^^
    (Ciągle czekam na recenzję 'Cyrku nocy' :) )
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tytuł Ci wyszedł :D

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag :)
    Szczególnie połączenie tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie to zmiksowałaś! :'D ♥ Pozdrawiam
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń