O serialu kilka słów cz.1 - Miesiąc Cassandry Clare


Tak Moi Drodzy, dzisiaj prezentuję Wam kolejną odsłonę miesiąca Cassandry Clare! Dzisiaj porozmawiamy trochę o serialu, który powstaje na podstawie znanej serii autorki. 

Zacznijmy od obsady:

Dominic Sherwood jako Jace Wayland. 

Katherine McNamara  zagra Clary Fray. 

Alberto Rosende wcieli się w postać Simona. 

Emeraude Toubia zagra najlepszą na świecie Isabell. 

Isaiah Mustafa będzie Lukiem Garroway'em.

Maxim Roy będzie Jocelyn Fray.

Matthew Daddario zagra Aleca Lightwooda'a.

Harry Shum Junior wcieli się w brokatowego Magnusa Bane. 

Na razie wstawiłam tych najważniejszych bohaterów. 
Czas na moje przemyślenia. 
Dominic świetnie zagra Jace, jestem tego pewna. W przeciwieństwie do Jamiego, którego też lubię, facet ma trochę mięśni. Z Clary też jestem zadowolona, chociaż nie przepadam za tą bohaterką. Simona wyobrażałam sobie podobnie wiec może być. Isabell jest świetna, za to Aleca wyobrażałam sobie zupełnie inaczej, ale ujdzie. Luka zostawmy na deser... Maxim jest bardzo podobna do aktorki grającej matkę Clary w filmie. No,a Harry podobnie jak Dominic i Isabell jest idealny. 
Wróćmy do Luka, szalonego "wujka" głównej bohaterki Darów Anioła. Nie wiem czy ktoś z Was już to zauważył czy jeszcze nie, ale naszego wilkołaka zagra nie kto inny jak facet z reklamy Old Spice. Tak, ten który jechał na koniu tyłem. Nie powiem, że on jest zły czy coś, ale ta osoba kompletnie odbiega od mojego wyobrażenia Luka. 


Więc obsada mnie zadowoliła i nie mogę doczekać się serialu. Już niedługo post o serialu, serialu, czyli co w nim będzie. A Wy jesteście zadowoleni z nowej obsady ? Podoba Wam się pomysł stworzenia TV Show o Nocnych Łowcach ? 

~ A.

1 komentarz:

  1. Mnie ta obsada średnio przekonuje.. Choć może nadrobią grą aktorską i charakteryzacją. Zobaczymy ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń