The Mortal Instrument Tag - Miesiąc Cassandry Clare


Mamy już maj, a to oznacza nowy miesiąc tematyczny. W tym miesiącu porozmawiamy trochę o Cassandrze Clare oraz jej książkach. Dzisiaj przygotowałam dla Was Tag związany z najpopularniejszą serią Pani Clare, czyli Darami Anioła. 

1. Kiedy sięgnęłaś po Dary Anioła ? 
Jakiś rok temu, najprawdopodobniej pod koniec maja początek czerwca. Już od pierwszych stron pokochałam tę serię.

2. Jaka jest twoja ulubiona część ?
Zdecydowanie Miasto Szkła i Miasto Niebiańskiego Ognia. 

3. Twój ulubiony męski bohater.
Każdy lubi Jace, a ja preferuję Sebastiana <3

4. Twój ulubiony damski bohater.
Isabell, Izzy - nie ważne jak ją nazywają, ona jest Najlepsza. 

5. Znienawidzony bohater.
Clary, Simon. Oboje mnie denerwują i ich nie lubię.

6. Ulubiony cytat.


" Jeśli nie nakłonię niebios, poruszę piekło"

7. Co myślisz o Sebastianie ?
Sebastian rządzi. Jest najlepszy. Lepszy niż Magnus, Jace, Alec i inni. Kocham Go!

8. Ulubiona runa ?
Runa Parabatai, czyli runa łącząca dwie bratnie dusze w jedną (chodzi o przyjaźń). 


9. Gdybyś była Podziemną, to kim ?
Prawdopodobnie Faerie lub Wampirem. Chyba, że Nocni Łowcy też się zaliczają do Podziemnych. To wtedy Nocnym Łowcą. 

10. Czy czytałaś Diabelskie Maszyny ?
Tak i uważam, że są lepsze niż Dary Anioła. Amen. 

~ A. 

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam ani DA, ani DM :< A każdy w kółko mówi o tych seriach... (Co oczywiście nie oznacza, że post jest zły! :P) Muszę się w końcu za nie zabrać...
    Pozdrawiam
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zgodzę się z tobą w kilku rzeczach :) Na pewno zgodzę się ze stwierdzeniem, że Diabelskie Maszyny są o niebo lepsze. Ciekawe czy to zasługa tego, że czytałam je jako pierwsze? Nie, raczej nie... I oczywiście Sebastian! Też go uwielbiam. Początkowo skreślałam wszystkie części od czwartej wzwyż, ale coś czuję, że mogę mi się spodobać :D Na teraz przeczytałam "Miasto upadłych aniołów" i niedługo zabiorę się za kontynuację. Na sam koniec znak parabatai :) Dla mnie również ma on największe znaczenie i największą moc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś tę serię ;) I właśnie chyba jako jedna z nielicznych się nad nią nie zachwycam ;/ Ale z reguły nie lubię fantastyki, wampirów, demonów itp, więc to pewnie dlatego ;)

    http://galeriaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sięgnąć po Diabelskie Maszyny,bo Dary Anioła jakoś średnio mi przypadły do gustu.Szykuje się kolejny świetny miesiąc :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam że Diabelskie Maszyny są lepsze, ale Dary anioła i tak uwielbiam!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam DA, pewnie po części dlatego, że to od nich zaczęłam swoją przygodę z Cassandrą Clare :)

      Usuń
  6. Ja mam zamiar zabrać się za drugą część Darów Anioła. Pierwsza już za mną i bardzo mi się spodobała!:) Świetne odpowiedzi.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezusieńku, najcudowniejszy tag na świecie, muszę go wrzucić do siebie!! :D
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ale jakby coś tag pochodzi z amerykańskiego booktuba :D Ja go tylko przetłumaczyłam

      Usuń