#74 Alicja. Królowa zombi


Tytuł oryginalny: The Queen of Zombie Hearts
Autor: Gena Showalter
Wydawnictwo: Mira
Ilość stron: 448
Książek w serii: Trzy
Cena z okładki: 34.99 zł
Ocena: 10/10

WSZYSCY JESTEŚMY SZALENI

Mam plan. Tym razem unicestwimy zombi raz na zawsze. Zegną przede mną kark, uznają moją władzę. To ja będę królową ich martwych serc.
Przeżyłam koszmar, ale przetrwałam. Naiwnie założyłam, że teraz poznam, czym są szczęście i miłość. Straciłam czujność, a wtedy okazało się, że niektórzy ludzie są gorsi niż zombi. Czas rozpocząć ostateczną rozgrywkę. To będzie bitwa o wszystko, co kocham. Jeśli będę musiała poświęcić życie – nie zawaham się ani sekundy.

Ja uwielbiam historię siedemnastoletniej Alicji Bell. Dlatego kiedy usłyszałam o dacie polskiej premiery książki, nie mogłam się doczekać. Dopiero na Targach w Warszawie kupiłam swój egzemplarz i podczas powrotu do domu nie mogłam doczekać się chwili gdy sięgnę po to cudo. 


Książkę Pani Showalter czyta się naprawdę szybko i przyjemnie. Akcja momentami zwalnia, ale nie na tyle by człowiek zaczął się nudzić. Mimo, że miałam naprawdę wygórowane oczekiwania do ostatniego tomu jednej z moich ulubionych serii to autorka spełniła je w stu procentach. 
Jak już mowa o Genie Showalter to potrafi ona w ciągu zaledwie 450 stron zmienić całą historię, przy okazji ją skomplikować, a jednocześnie stworzyć majstersztyk, który pozostanie w mojej głowie bardzo długo. Jak szaleć to szaleć!

Alicje polubiłam już od pierwszej części kronik. Dziewczyna jest odważna, lojalna, sarkastyczna. Jest typem wojowniczki, która nie podda się dopóki nie umrze. Podziwiam ją. 
Do tego mój ukochany Cole, którego nie oddam. On i jego żądza władzy połączona z dość wybuchowym charakterem Ali-gatora tworzą idealną parę.  Jak nie przepadam za wątkami miłosnymi w książkach to tutaj autorka skonstruowała ten temat w taki sposób, że tylko czekałam jak rozwinie się historia miłosna tej dwójki. 
Jednak moją zdecydowanie ulubioną postacią jest Kat, najlepsza przyjaciółka Ali. Ona jest bardzo pewna siebie i jak by to powiedziała Anita z Book Reviews by Anita, ona rozpiernicza system! 

Podsumowując, powieść tą serdecznie polecam. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Zombi, romans, wspaniałych bohaterów. Jest mi naprawdę przykro,że to już koniec, bo zżyłam się z tą historią i pamiętam jak jeszcze rok temu zachwycałam się nad równie wspaniałymi Alicją w kranie zombi oraz Alicją i lustrem zombi. 

~ A. 

3 komentarze:

  1. Wszystko co dobre kiedyś się kończy :/ tej serii jeszcze nie przeczytałam, ale wiele osób ją bardzo zachwala (w tym również ty ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu po tą książkę sięgnąć, bo same dobre recenzje zbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie chce by to był koniec, naprawdę dobra seria.
    gabxreadbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń