Liebster Blog Awards

Dobry wieczór moi kochani, dzisiaj mam dla Was kolejne odpowiedzi na LBA. Tym razem nominowała mnie Julia Armanowska z bloga Czytam Oglądam Recenzuje. Bardzo dziękuję za nominację i bierzmy się za pytanka :3

1.Jaką piosenkę ostatnio najczęściej słuchasz?
Ostatnio słucham raczej "przymulających" piosenek. Nie wiem czemu. Tak po prostu. 
Między innymi "Give us a little love" oraz "Behind blue eyes".

2.Jaki książkowy bohater jest do ciebie najbardziej podobny z charakteru?

Myślę, że najbardziej jestem podobna do Williama Herondale z Diabelskich Maszyn autorstwa Cassandry Clare. Troszczę się o przyjaciół. Poza tym jestem wredna, czasami zadufana w sobie. 

3.Jakieś zabawne wspomnienia z dzieciństwa?

Kiedy byłam mała mama powiedziała "Julciu, rybka poszła spać teraz twoja kolej". Jednak ja nie mogłam pojąć czemu rybka ma spać w wodzie bez poduszki i kołderki więc wyjęłam ją z akwarium i położyłam ja obok siebie. Kiedy mama przybiegła było już za późno, a ja dumna z siebie zasnęłam.

4.Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
Od Igrzysk Śmierci. 

5.Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja?

Kosogłos. Zdecydowanie Kosogłos. 

6.Wymień trzy książki/filmy,na których premierę czekasz w tym roku.

Filmy:
-Próby ognia
- Kosogłos cz.II
- Papierowe miasta

Na książki nie czekam, ponieważ myślę, że wszystkie miały już swoje premiery. No nie licząc drugiego tomu Startera Lissy Price. A tak to to muszę jeszcze zaopatrzyć się w Mara Dyer. Zemsta i 7 razy dziś. 

7.Wyobraź sobie,że możesz oddać trzy książki ze swojej biblioteczki w zamian za trzy nowe. Jakie oddajesz,a jakie bierzesz?

Oddaję:
-Tajemnica diabelskiego kręgu
-Bransoletka
-Cyboria

Biorę:

-Osobliwy dom pani Peregrine
-Mara Dyer.Zemsta
-7 razy dziś

8.Ekranizację jakiej książki chciałabyś obejrzeć?

Diabelskich Maszyn oraz Rywalek. I Kronik Białego Królika. Szczególnie chciałbym ujrzeć Willa, Cola i Maxona tak na wielkim ekranie.

9.Jaki jest twój wymarzony zawód?

Bardzo chce zostać psychologiem.

10.Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego właśnie ta?

Lubię lato, bo jest ciepło, wakacje i mam wtedy urodziny. Ale lubię także wiosnę, ale nie mam pojęcia czemu. Po prostu wiosną bardzo dobrze mi się czyta.

11.Jedna rzecz jaką w sobie lubisz i jedna jaką chciałabyś zmienić.

To dziwne, ale lubię w sobie arogancję,wredność (jest takie słowo?). Lubię te cechy u ludzi i to bardzo. Chciałbym przestać być taka wrażliwa na krzywdy małych, słodkich zwierzątek. Ja wiem to małe słodkie zwierzątka, ale kiedy idę ulicą i widzę małego, bezdomnego pieska i chcę mi się płakać to nie jest zbyt fajnie. A tak serio to nie wiem czy bym cokolwiek u siebie zmieniła. Akurat swój charakter bardzo lubię. 

Nie wiem czy trzeba kogoś nominować czy nie. Jeśli nie to fajnie, a jeśli tak to nominuje każdego blogera, który to zobaczy. 


Pytanka:

1. Kim chciałaś/-eś zostać jako dziecko ?
2. Jakie zwierzę najbardziej do ciebie pasuje ? 
3. Używasz zakładek czy może przypadkowych przedmiotów ?
4. Wolałabyś/-łbyś być jednym ze swoich ulubionych bohaterów, ale Twoi najbliżsi zapomnieliby o Tobie czy może chciałabyś/-łbyś dostać wszystkie swoje wymarzone książki za darmo, ale znając zakończenie każdej z nich ?
5. Która epoka jest Twoją ulubioną ? 
6. Masz swoje ulubione miejsce do czytania ? Jeśli tak, to gdzie ?
7. Jaki jest Twój największy życiowy sukces ?
8. Z jakim bohaterem z książki/serialu/filmu się utożsamiasz ?

Jestem buntownikiem, rebeliantem i złem więc nie będzie 11 pytań tylko 8. Dziękuję Sandrze z Galerii Książek za uświadomienie mi, że pytań musi być 11. Niestety, ja jestem niezgodna i nie można mnie kontrolować. 

~ A. 


5 komentarzy:

  1. Również z utęsknieniem czekam na Kosogłosa! Po obejrzeniu zwiastunu aż ciarki mnie przeszły po plecach. Zainteresowała mnie także książka 7 razy dziś. Oglądałam kiedyś film o podobnej fabule i chciałabym móc przeczytać książkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Igrzyska Śmierci, nie doczekam się chyba premiery 2 cz. Kosogłosa! W sumie nie przepadam za ekranizacjami książek, ale tutaj to coś innego <3 Chciałam tylko wspomnieć, że istota Liebster Blog Award polega na odpowiedzeniu na 11 pytań i na zadaniu 11 pytań ^^

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra wygrałaś :D Jutro coś dopiszę ;)

      Usuń
  3. Hahaha genialne wspomnienie z dzieciństwa. Ja jak byłam mała to zawsze każdej zmarłej rybce chciałam robić pogrzeb i zawsze zamykałam się w pokoju i płakałam. Również oczekuję tych trzech filmów i planuję maraton wszystkich części Igrzysk razem z przyjaciółką.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że odpowiedziałaś.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń