TOP 5 KSIĄŻKOWYCH OKŁADEK - Miesiąc rankingów


Dzisiaj znów ranking, tym razem okładek, które zawładnęły moim serduchem. Bez przedłużania, zaczynajmy.
Enjoy! Tak uwielbiam Clare!

5. W pierścieniu ognia
Nie ma tagu bez Igrzysk Śmierci. Tak więc miejsce 5. należy do drugiego tomu mojej ulubionej trylogii!








4. Starter 
Numer czwarty to nic innego jak Starter Lissy Price. Okładka jest śliczna i się błyszczy!








3. Mara Dyer: Tajemnica 
Boże, ta okładka jest jedną z najlepszych dlatego znajduje się na trzecim miejscu.
A skoro mowa a Marze to wiecie, ze w tą środę jest premiera ostatniego tomu ? Ja chcę już!







2. Następczyni
Druga na podium jest Następczyni Kiery Cass. Czyż ta okładka nie jest cudowna? Według mnie jest piękna, ale nie wystarczająco na pierwsze miejsce.








1. Miasto niebiańskiego ognia
Proszę o fanfary, ponieważ pierwsze miejsce należy do niesamowitego Miasta niebiańskiego ognia! jak myślę, że skończyłam tę serię to mi się płakać chcę. Zresztą duża część z Was w poprzednim tygodniu pisała mi, że chyba uwielbiam twórczość Cassie. I tak jest, ja kocham jej wszystkie książki. 






~ A. 

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo ładne okładki. Jeśli chodzi o Rywalki, to wg mnie najpiękniejsza jest okładka Jedynej. Istne cudo *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka "Następczyni" to arcydzieło. "Miasto Niebiańskiego Ognia" też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną są również okładki serii "Dotyk Julii"

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jednak ja wybrałam tylko z pośród książek, które czytałam ;)

      Usuń
  4. Jejku wsyztskie śliczne, ja osobiście bardzo lubie wsyztskie okładki z serii Selekcja 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się z tym zgadzam, mimo że przeczytałam dopiero "Rywalki", ale wszystkie są śliczne.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pierwszym miejscu umieściłabym Następczynię, a na drugim Starter :D A Miasto niebiańskiego ognia na ostatnim... Chyba mamy inny gust :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak okładki do książek Kierry Cass są cudowne, oprócz tego podoba mi się też okładka Talonu <3

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń