TOP 5 PAR - Miesiąc rankingów


Moi drodzy dzisiaj przychodzę do Was z nowym miesiącem tematycznym! Jak się domyślacie jego tematem będą różnego rodzaju rankingi. W pierwszy piątek czerwca mam dla Was Top 5 Par, i serialowych i książkowych. Zapraszam :D


5. Maxon i America
Jak niektórzy już pewnie wiedzą uwielbiam Maxona i Amercie. Oni pasują do siebie idealnie. Maxon jest miły, szarmancki, opiekuńczy. Mer zrobiłaby wszystko dla rodziny. Do tego jest odważna i co najważniejsze nie denerwowała mnie aż tak bardzo.








4. Peeta i Katniss
Na miejscu czwartym Katniss i Peeta z Igrzysk Śmierci. Oboje przeszli bardzo dużo, byli na arenie, przeżyli rewolucje, byli torturowani. Jednak w końcu udało im się przeżyć, co najważniejsze. 






3. Noah i Mara
Numer trzeci należy do Mary i Noah'a z trylogii Mara Dyer. Oni są wspaniali. Mara jest samotniczką, dziwolągiem, a Noah najprzystojniejszym facetem w całej szkole. Jak można ich nie kochać ?






2. Will i Tessa 
Nawet nie wiecie jak mi się teraz serce łamie. William jest...nawet nie mogę znaleźć odpowiedniego słowa i, mimo że za Tessą nie przepadam to są idealną parą.








1. Caleb i Hanna 
Mimo, że nie pochodzą z książkowego świata to zdecydowanie zasłużyli na miejsce pierwsze. Znów nie wiem jak opisać ich związek, ale Caleb jest naj-le-pszy <3 

~ A. 

10 komentarzy:

  1. Maxon i America <3
    Tessę wolę zdecydowanie z Jemem, a Noah i Marze jeszcze jako-takiego zdania sobie nie wyrobiłam, bo jestem dopiero po pierwszej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeta&Katniss i Maxon&Amercia <3

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę 2 i 1, Ale świetny pomysł na serię! ^^ Czekam na kolejne rankingi ;)

    Pozdrawiam,
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ^^ 2 pochodzi z Diabelskich maszyn Cassandry Clare, a 1 z Pretty Little Liars

      Usuń
  4. Podoba mi się pomysł z miesiącem rankingów :D
    Team Maxon! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło to słyszeć :D Team Maxon 4ever <3

      Usuń
  5. Maxon i America w 100%!
    Pasują do siebie, jak żadna inna, książkowa para. Choć i tak uważam, że ja byłabym dla Maxona lepszą wybranką C:

    LimoBooks :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie w stosunku do Willa i Tessy :D

      Usuń
  6. Niestety, ja bym nieco inaczej ułożyła ten ranking, ale wybrałaś ciekawe pary :)
    Tessę jednak wolę w zestawieniu z Jemem, ale Caleb i Hanna wygrywają wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń