Moja wymiankowa paczuszka!


Moi drodzy, dzisiaj rano miałam bardzo miłą niespodziankę. Mianowicie przyszła moja paczuszka od Izy (nie Izuni czy Izki, po prostu Izy :D ) z bloga Isabel czyta. Kochana, bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za cudowną paczuszkę, ale to już wiesz jeśli przeczytałaś wiadomość ode mnie. 

Iza idealnie trafiła w mój gust. Nie tylko czytelniczy, ale także słodyczowy (jest takie słowo?). 
W paczce znalazłam batonik Krówkę, trzy herbatki o smaku cytrusów i piernika, moje ukochane sezamki, cukierki lodowe (pychota) i żelki dla księżniczek! Myślę, że to ostatnie miało nawiązywać do książki, którą otrzymałam. Mianowicie 52 powody, dla których nienawidzę swojego ojca Jessicy Brody. 

Opis:
Historia Kopciuszka opowiedziana od tyłu.
Zbliża się najszczęśliwszy moment w życiu Lex. W dniu swoich osiemnastych urodzin ma otrzymać od „kochającego tatusia” czek na 25 milionów dolarów. To jej upragniona swoboda i wolność, która należy się „z urodzenia” każdemu członkowi rodziny. 
Tymczasem ojciec odracza środki z funduszu powierniczego o 52 tygodnie. Młoda celebry tka, znana dotychczas z pierwszych stron gazet, kanałów informacyjnych oraz imprez dla vipów, musi poznać smak pracy. Barack Obama i Madonna pierwsze kroki robili w barach szybkiej obsługi. Walt Disney zaczynał jako gazetowy. Rod Stewart był grabarzem.


Do tego wszystkiego dostałam bardzo długi list (trzy strony A4). 
Czy mogłoby być lepiej? Wątpię!

Iza jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję. Ściskam gorąco i pozdrawiam. 
A wszystkich blogerów zapraszam w przyszłości do brania udziału w wymianach książkowych u Dominiki z Czytelni Dominiki. Naprawdę warto.

~ A. 

Komentarze

  1. Bardzo ładna paczuszka, aż żałuję, że mi nie udało się wziąć udziału w tej edycji :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł z wymianami, może też wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa twojej opinii na temat tej książki. :)

    Pozdrawiam! 
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć tak udanej wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo się cieszę, że paczka tak Ci się spodobała ♥ Widzę, że wzięłaś sobie do serca to, co pisałam w liście, haha :P ♥

    Pozdrawiam i do napisania! :D
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz widze Twój post, wcześniej jakoś mi to umknęło, ale lepiej późno niż wcale :D Książkę czytałam i była bardzo fajna, a cukierki lodowe są rzeczywiście pyszne ! I do tego zakładki indeksujące- tych nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online