My Little Pony TAG

Dzień dobry, kochani! Dzisiaj znowu tag, tym razem o kucykach Pony. Za nominację dziękuję Isabel z bloga Isabel czyta. Może zacznijmy od moich nominacji :) 

- Eris z bloga Nowa książka - nowe życie
- Dominika z bloga Czytelnia Dominiki
- Limonette z bloga LimoBooks
- Eleonorę z bloga Stronice pełne słów, która dopiero zaczyna swoją przygodę z blogowaniem.



Apple Jack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
Wydaje mi się, że tutaj pasuje Oddam ci słońce, której premiera jest zapowiedziana na 12 sierpnia. W powieść bardzo ważna jest rodzina, stosunki pomiędzy jej członkami. 


Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka jaką spotkałaś w całej swojej "karierze" czytelniczej.
Dziennik cwaniaczka był wspaniały. Nadal chętnie powracam do tej serii, szczególnie gdy mam zły humor lub się czymś stresuję. To mój sposób na stres. Inni kolorują, ja czytam książki dla dzieci.


Rarity - Książka z silną, niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów. 
Tutaj nie mogłam wybrać nikogo innego jak Eadlyn z Następczyni. O jej rękę ubiega się 35 mężczyzn z całej Ilei. Poza tym ma ona naprawdę trudny charakter i nie należy do osób, którymi da się pomiatać. Ale i tak za nią nie przepadam. Nadal nie mogę zrozumieć jak ze związku tak fantastycznych ludzi jakimi są jej rodzice mogła powstać tak straszna osoba. Koszmar.


Fluttershy - Książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.
Cała seria Czarodzieje Jamesa Pattersona oraz innych autorów. Nie jest ona zbyt znana, ale mnie bardzo przypadła do gustu i nie mogę doczekać się czwartego tomu (nie ważne, że jakieś dwa tygodnie temu była premiera trzeciego, to nie ważne).


Twilight Sparkle - Książka z bohaterką, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
Alicja vel Ali-gator Bell z Kronik Białego Królika. 



Rainbow Dash - Książka, do której masz sentyment.
Mam tylko jeden wybór. To Igrzyska Śmierci wprowadziły mnie do tego niesamowitego świata jakim jest czytanie. Do tej powieść mam ogromny sentyment i nie raz do niej wracam.


Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Gale z Igrzysk Śmierci.
Alec z Darów Anioła (ale tylko na początku).

Koniec. Mam nadzieję, że się podobało :) Jak zrobicie ten tag, zostawcie w komentarzu link do swoich odpowiedzi. Chętnie zajrzę. A i obrazki pochodzą z bloga Izy, ponieważ mi się bardzo spodobały. Mam nadzieję, że nie jesteś zła :D

~ A. 

Komentarze

  1. Do tej pory nie mogę przeżyć, że Katniss wybrała Peetę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią wykonam ten TAG i później podeślę linka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu - zapraszam -> http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonany! Dziękuję za nominację <3

      Usuń
    2. Wykonany! Dziękuję za nominację <3

      Usuń
  4. Niedługo zaczynam Czarownicę :D Nie gniewam się za obrazki - cieszę się, że Ci się spodobały! :* Tag wykonałaś bombowo^^

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online