R.I.P IT or SHIP IT Book TAG - Papers of Truth #1


Dzień dobry moi kochani! Dzisiaj kolejny tag, który bardzo mi się podobał, więc go robię. Jest to oczywiście R.I.P IT or SHIP IT Book Tag. Mam przygotowane 16 karteczek, czyli będzie 8 rund. Ze słoiczka muszę wylosować dwie karteczki z imionami. A potem sprawdzić czy do siebie pasują czy nie. Wydaje mi się to fajną zabawą na ponury dzień. 

1. Katniss (Igrzyska Śmierci) i Noah (Mara Dyer) SHIP IT
Dwoje moich ulubionych postaci razem - to by było cudowne! Katniss ma co prawda charakterek, ale jest w pewien sposób podobna do Mary, więc jestem pewna, że mogliby być razem. Oczywiście, że shipuję!

2. Mara (Mara Dyer) i Maxon (Rywalki) SHIP IT
Znowu, ta sama sytuacja co wyżej. Mara może i jest pewna siebie, wredna, ale jestem pewna, że z Maxonem mogliby być razem. No bo przecież on jest taki cudowny! Nadużywam dzisiaj słowa cudowny. Ale oni, razem, no po prostu tak. 

3. A (Pretty Little Liars) i Cztery (Niezgodna) R.I.P IT
Nie, nie, nie, nie, nie. Nie przepadam za Tobiasem, a A uwielbiam. Zresztą oni by się nigdy nie dogadali, Cztery jest dobry i takie tam, a A... no wiecie, raczej nie. 

4. Gwen (Trylogia Czasu) i Paige (Czas Żniw) SHIP IT
Mimo, że może obie mają trudne charakterki to chciałabym zobaczyć czy im się uda. Tak, zdecydowanie SHIP IT.

5. Cole (Kroniki Białego Królika) i Noah (Oddam ci słońce) R.I.P. IT
Nie, oni nie mogą być razem. Noahowi taki związek by nie przeszkadzał, ale Cole jest kobieciarzem i wątpię, żeby to kiedykolwiek się zmieniło. 

6. Liam (Mroczne Umysły) i Tessa (Diabelski Maszyny) SHIP IT
Oboje są spokojni, zrównoważeni, więc oczywiście, że mogą być razem! Myślę, że by się dogadali. 

7. Ruby (Mroczne Umysły) i Alec (Dary Anioła) R.I.P. IT
Nie, ten związek nie miałby szans. Alec jest jaki jest, więc nawet pewnie nie spojrzałby na Ruby. 

8. Dorian (Szklany Tron) i Cath (Fangirl) R.I.P. IT
Cath jest zamknięta w sobie i zakochana w fikcyjnych bohaterach (Boże, to ja). Dorian jest jej przeciwieństwem. Zresztą ja wolę Cath z kim zupełnie innym. Ripuję ten związek!

To koniec! Świetna zabawa. Nikogo nie nominuję, ale myślę, że ten tag spodoba się każdemu. Zachęcam do zrobienia na swoich blogach, wstawiajcie linki w komentarzach! 

~ A. 

Komentarze

  1. Jak to nie przepadasz na Tobiasem?! Przecież on jest boski... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, A i Cztery bym Shippowała :P Rozbawiło mnie połączanie Paige z Gwen :D No ale dobra, każdy shippuje kogo chce :P Ej, chyba zrobię ten tag u siebie, ale muszę się ogarnąć ze wszystkimi nominacjami zaległymi :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam części bohaterów, których wymieniłas więc nie mogę za bardzo powiedzieć czy shipuje ten związek czy nie ;)
    Ja na swoim blogi też kiedyś robiłam ten tag więc zapraszam :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online