Be Room Cliff Book TAG - Papers of Truth #3


Kolejny tag! Tym razem Be Room Cliff Book Tag. Chodzi oto, że na karteczkach zapisujemy imiona kilku bohaterów (chłopcy piszą męskich bohaterów, dziewczyny damskich). Potem losujemy trzy kartki i z pośród wybranych musimy wybrać, którą postacią chcielibyśmy być, z którą chcielibyśmy zamieszkać, i którą zrzucimy z klifu. Ja przygotowałam sobie 12 kartek czyli będą 4 rundy. Zapraszam :)

RUNDA PIERWSZA:
1. Gwendolyn (Trylogia Czasu) CLIFF
2. Nora (Szeptem) BE
3. Katniss (Igrzyska Śmierci) ROOM

Kolejna gra, której nienawidzę. Więc chciałbym być Norą, no wiecie Patch i w ogóle. Z Katniss chciałbym dzielić pokój. Niestety to sprawia, że muszę zrzucić z klifu Gwen ;_; 

RUNDA DRUGA:
1. Clary (Dary Anioła) ROOM
2. Rose (Akademia Wampirów) BE
3. Paige (Czas Żniw) CLIFF

Znowu trudny wybór. Mogłabym być Rose. Clary byłaby moją współlokatorką, bo zna Jace, Aleca, Magnusa, więc łaj not :) Z klifu zrzuciłabym Paige, ponieważ nie lubię jej tak jak pozostałych dziewczyn.

RUNDA TRZECIA:
1. Izzy (Dary Anioła) BE
2. Hanna (Pretty Little Liars) CLIFF
3. Tessa (Diabelskie Maszyny) ROOM

Jak tylko zobaczyłam karteczkę z imieniem Tessy to chciałam "być" nią. Jednak po krótki namyślę wolę dzielić z nią pokój, ponieważ jest ona inna od innych, a ja nie chciałbym być jak ona. Oł noł. 
Z klifu zrzuciłabym Hannę, którą i tak uwielbiam, ale najbardziej chciałbym być Izzy. ONA JEST NOCNYM ŁOWCĄ!

RUNDA CZWARTA:
1. Ruby (Mroczne Umysły) ROOM
2. Celaena (Szklany Tron) CLIFF
3. Mara (Mara Dyer) BE

Od razu mówię, zabiłabym Celaenę, ponieważ jakbym ją wkurzyła - lubię wkurzać - to jeszcze zabiłaby mnie podczas snu, ale jednocześnie nie chciałbym nią być. Ruby wybrałabym jako współlokatorkę, bo ja lubię, chociaż z nią też nigdy nic nie wiadomo. Oczywiście chciałabym być Marą. Ona jest najlepsiejsza na świecie <3 

Podobają mi się te tagi. Naprawdę. Może jutro kolejny...? A tym czasem nominuję:
- Julię Nowicką z Juliet in Wonderland
- Aleja Czytelnika 
- Agatę Kędziołke z Na czytane
- Sarę Grey z Zaczarowana
- Izę z Isabel Czyta [EDIT.1]
- Patty z bloga Truskawkowy blog książkowy [EDIT 2.]
- Charlotte Andell z bloga In Bookland [EDIT 3.]

Ostrzeżenie!  Trzy ostatnie z wymienionych pań są bardzo sprytne i wzięły mnie na litość xD Radzę na nie uważać :D 

Mam nadzieję, ze wykonacie tag :)
xoxo
~ A. 

Komentarze

  1. No, w pierwszej rundzie bym miała problem, ale chyba zrzcuiłabym jednak Norę, bo Gwen ma Xemeriusa, którego uwielbiam, a niestety Nora, nawet jeżeli oznacza to towarzystwo Patcha, nie jest specjalnie lubianą przez mnie bohaterką. Mam do niej neutralny stosunek (znaczy miałam, jak kilka lat temu czytałam serię, nie wiem jak teraz, kiedy inetresują mnie inne książki), ale w obliczu tych dwóch pozostałych jednak blaknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeja, jakie cudne masz te tagi *.* Teraz tylko czekać, aż ktoś mnie nominuje^^

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, czuj się nominowana ^^

      Usuń
    2. Wiesz, że Cię kocham? Haha <3 Bardzo Ci dziękuję^^

      Usuń
    3. Jak napisałaś, że tylko czekasz aż ktoś cie nominuje to moja chora wyobraźnia podsunęła mi obraz małego pieska szukającego domu. Czemu? Nie wiem :D Wzięłaś mnie na litość spryciulo xD Haha.

      Usuń
    4. Jaki piesek!?! Przecież ja jestem kucykiem :v xD

      Usuń
    5. A niech mnie! No przecież!

      Usuń
  3. Dzięki za nominacje ;) mam tylko nadzieję, że nikt nie zabije mnie za moje wybory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuu :D Uwielbiam tagi z losowaniem! Może zrobię go na moim blogu ;)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, jak bym bardzo chciała być nominowana :> Lajf is brutal, pewnie nigdy nie będę, bo zawsze tak jest XD
    Pozdrawiam, kocham Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, kolejna! :D Hmm i co ja biedna mam teraz zrobić...Nie pozostaje mi nic innego jak cię nominować <3 NOMINUJĘ CIĘ

      Usuń
  6. Koniecznie muszę zrobić ten tag! Kurcze- mogłam Cię zmusić do nominacji 3:D
    Pozdrawiam Cię serdecznie- BTW- jak to się stało, że nie obserwuję Twojego bloga? Uwielbiam go :>
    Błąd naprawiony ^.~
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł Gad - wykończycie mnie :D Jestem zbyt uległa, muszę nad tym popracować.. Okey jesteś nominowana ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online