Burn, Rewrite, Reread Book TAG - Papers of Truth #2

Dzień dobry wszystkim! Dzisiaj kolejny tag. Tym razem padło na Burn, Rewrite, Reread Book Tag. Losuję trzy karteczki i z pośród wylosowanych tytułów muszę wybrać, którą książkę bym spaliła, przeczytała jeszcze raz i kazała autorowi/autorce napisać ponownie. Utrudniłam sobie zadanie wybierając do zabawy swoje ulubione powieści - już żałuję tej decyzji. 
Enjoy!

RUNDA PIERWSZA:
1. Pod skrzydłami Matki Mroku BURN
2. Mechaniczny Książę REWRITE
3. Fangirl REREAD

Boże, nie lubię tej zabawy. Już się boję co będzie dalej ;_; No więc wybór był bardzo trudny jednak zdecydowałam się przeczytać jeszcze raz Fangirl, kazać napisać ponownie Mechanicznego Księcia, a spalić z wielkim bólem serca Pod skrzydłami Matki Mroku.

RUNDA DRUGA:
1. W pierścieniu ognia REWRITE 
2. Mroczne umysły BURN
3. Byliśmy Łgarzami REREAD

To nie było aż takie trudne. Oczywiście, że spaliłabym Mroczne umysły, ponieważ ze wszystkich wybranych teraz powieści nie mam do niej sentymentu. teraz zaczyna się problem. Ale dobrze wiecie, ze moją słabością jest Byliśmy Łgarzami dlatego tą powieść przeczytałabym jeszcze raz. W pierścieniu ognia kazałabym przepisać. 

RUNDA TRZECIA:
1. Oddam ci słońce REREAD
2. Szklany Tron BURN
3. Czerwona Królowa REWRITE

Tutaj też nie było większych problemów. Szklany Tron oczywiście palę. Nie wiem czy się tu zachwycać. Czerwoną Królową karze przepisać, bo zakończenie i zwroty akcji złamało mi serce. Oddam ci słońce jest idealne i jakakolwiek zmiana lub spalenie byłoby grzechem.

RUNDA CZWARTA:
1.
Szukając Alaski REWRITE

2. Mara Dyer: Zemsta REREAD
3. Pretty Little Liars: Zepute BURN

Ostatnia runda. Chyba najgorsza. Jezu, Natalia wybacz. Wiem, że to czytasz i pewnie będziesz chciała mnie skrzywdzić, ale palę Zepsute. Mara Dyer zostaje przeczytana jeszcze raz. Szukając Alaski bym kazała napisać ponownie, ale nie dla tego, że zakończenie było straszne. Nie. Po prostu chciałabym jeszcze kiedyś przeczytać podobną książkę. 

Koniec (i dobrze) tej zabawy. Była momentami trudna, momentami łatwa, ale mi się podobała. Mam nadzieję, że Wam także. 
Właśnie oglądałam 9 odcinek 6 sezonu PLL i chcę umrzeć ;_; Pozdro dla Eleonory, która przeżywa to tak jak ja. 

xoxo
~ A. 

Komentarze

  1. Nawet nie wyobrażasz sobie jaka byłam wściekła, ze nie pokazali kim jest Charles!!! Nie doczekam się nowego odcinka, muszę wiedzieć już! Świetny Tag super pomysł.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, spoilers <3 Ja także czekam z niecierpliwością na tę legendarną chwilę.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy tag, nie widziałam takiego wcześniej.
    Widzę, że nie tylko ja tak przeżywam nowy odcinek PLL. Tak bardzo nie mogę się doczekać kolejnego, że chyba nie wytrzymam :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja tu siedzę i czekam aż zobaczymy A, a tu taka niespodzianka. No ale co tam. Czekaliśmy 5.5 sezonu na tę chwilę, więc jeden tydzień nie powinien być problemem.*



      *Boże, co ja napisałam. Jak mogłam?! JA MUSZE WIEDZIEĆ! TERAZ!

      Usuń
  3. Ha ha! Ależ pomysłowy TAG, naprawdę musiałaś się świetnie bawić, bo te emocje przy 'paleniu' książek udzieliły się i mi :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie momenty palenia wywoływały emocje, nie zawsze te dobre...

      Usuń
  4. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tu nowa.Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem dopiero na 1 sezonie PLL, ale się wkręciłam więc długo to nie potrwa i obejrzę wszystkie sezony! Świetny Tag nie których książek bym nie spaliła w życiu :D
    http://pomysle-przemysle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy "paliłam" te książki to mi się płakać chciało :) To było takie bolesne!

      Usuń
  6. W pierścieniu ognia nie było aż takie złe, ale i tak cię kocham za to, że nie pozwoliłaś spalić tego dzieła :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, już wolę siebie spalić niż którąkolwiek część "Igrzysk Śmierci".

      Usuń
  7. Super ten tag! :P Uwielbiam każdy, a o tym nie słyszałam jeszcze nigdy :) I to naprawdę dziwne :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce nie jest tak populary. Częściej pojawia się na amerykańskim BookTubie :) Ale to nie koniec takich "nieznanych" tagów. Jutro także się taki ukaże <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online