Live, Visit, Burn Book TAG - Papers of Truth #4


Hejka naklejka :) Dzisiaj mam dla Was kolejny tag z serii "Papers of Truth", bo tak postanowiłam ją nazwać. Oto debiut wymyślonego przeze mnie tagu o nazwie "Live, Visit, Burn Book Tag". Chodzi o to, że na kartach zapisuję kilka państw/światów z książek (ja wypisałam 12, czyli będą 4 rundy) potem losuję trzy przypadkowe świstki papieru i muszę wybrać, które z podanych miejsc bym spaliła, w którym chciałbym zamieszkać, i które mogłabym pozwiedzać. Pomysł wydawał mi się fajny i nigdzie nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem, ale jeśli widzieliście gdzieś grę z podobnymi zasadami to wklejcie linki w komentarzu. A i jeśli znacie jeszcze jakieś tagi, do których potrzeba kartek to też napiszcie :)

RUNDA PIERWSZA:
1. Panem (Igrzyska Śmierci) LIVE
2. Sajon (Czas Żniw) BURN
3. Araluen (Zwiadowcy) VISIT

W tym momencie można uznać, ze jestem nienormalna. No, po części to prawda. Chciałabym mieszkać w Panem. Czemu? Bo to świat z jednej z moich ulubionych serii! No wiecie, nie ważne czy bym zginęła podczas rebelii, czy zostałbym wylosowana na Dożynkach. To. Nie.Ważne. Bez wahania spaliłabym Sajon, bo tam nie chciałbym mieszkać za żadne skarby. Z chęcią odwiedziłabym Araluen. Fajnie byłoby poznać Halta, Willa, ale nie chciałbym tam mieszkać, tak jak w przypadku Sajonu. 

RUNDA DRUGA:
1. Idris (Dary Anioła) LIVE
2. Hogwart (Harry Potter) VISIT
3. Akademia Świętego Władimira (Akademia Wampirów) BURN

Wylosowałam dwie dość osobliwe szkoły. Przypadek? Nie sądzę. Więc tak, spaliłabym Akademię, bo z tych trzech wylosowanych najbardziej jej nie lubię. Hogwart bym tylko odwiedziła, bo fajnie byłoby pogadać z obrazami. No i oczywiście zamieszkałbym w Idrisie. Czy to trzeba tłumaczyć? Nie. 

RUNDA TRZECIA:
1. Ilea (Rywalki) LIVE
2. Labirynt (Więzień Labiryntu) BURN
3. Narnia (Opowieści z Narnii) VISIT

Więc tak, bez wahania palę Labirynt, głównie przez potwory w nim czyhające. Teraz miałam problem. Zdecydowałam się zamieszkać w Ilei, a odwiedzić Narnię.

RUNDA CZWARTA: 
1. Chicago (Niezgodna) VISIT
2. Śródziemie (Hobbit; Władca Pierścieni) BURN
3. Obóz w Wodospadach Cienia (Wodospady Cienia) LIVE

Nigdy jakoś szczególnie nie lubiłam książek Tolkiena dlatego świat przez niego stworzony spaliłabym. Zamieszkałabym (gdybym była taka jak reszta i gdyby można było) w Wodospadach Cienia z książek C.C. Hunter. Z chęcią odwiedziłabym Chicago i poznała Tobiasa, bo na Tris nie ma co liczyć. 

Koniec! NOMINUJĘ KAŻDEGO BLOGERA, KTÓRY TO ZOBACZY! Na serio! Nie żartuję! Każdego! Pamiętajcie, że jestem A i jestem wszędzie. Niczym ninja!

~ A. 

Komentarze

  1. Ha ha! Świetny TAG: z pomysłem, a na dodatek czyta się bardzo przyjemnie! :)
    Z Twoich decyzji zmieniłabym tylko Idris na Hogwart - zawsze chciałam zamieszkać w tym magicznym zamku ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tag ci się spodobał :D mam nadzieję, ze jak znajdziesz trochę czasu to także go wykonasz :)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie, choć ostatnio strasznie dużo tych TAGów mi się nagromadziło :c Ale postaram się ten też wykonać :)

      Usuń
  2. Haha :D Super to jest! :P Zrobię na pewno, ale jeszcze nie wiem kiedy. Postaram się w przyszłym tygodniu :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do podobnego pomysłu, no to na tej samej zasadzie działa Read, Rewrite, Burn Book tag (to z książkami), albo Marry, Kiss, Cliff Book Tag (z bohaterami). Ale ten jest spoko. Inna sprawa, że raczej nie mam pamięci do nazw, miast itd., ale co tam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do nazw to mnie pamięć też zawodzi i musiałam kilka z nich sprawdzać, żeby się upewnić. A co do innych tagów to pierwszy, który wymieniłaś już zrobiłam, ale dzięki za propozycje drugiego. Pewnie na dniach się pojawi :D

      Usuń
  4. Spalić Śródziemie Tolkiena?! Własną piersią będę go broniła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba nie chciałabym mieszkać w Panem... jakoś źle mi się to kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się nominowana =D Niedługo muszę zrobić go na blogu <3
    Tak BTW - bardzo mi się to kojarzy z "Marry, Kiss, Cliff Book Tag" - który też planuję zrobić :P
    Tyle pomysłów- tak mało czasu ( chociaż są wakacje :P )
    Pozdrawiam :*
    In Bookland

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym zamieszkała w Araluenie. Mam obsesję na punkcie tej serii :p No i zdecydowanie spaliłabym Ilęę (nie mam bladego pojęcia, jak to się odmienia). Jakoś nigdy nie potrafiłam polubić Rywalek.
    Drugastronaksiazek.Blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli mam czuć się nominowana? Jeśli tak, to dziękuję, choć wątpię, żebyś zabrnęła aż do mojego bloga XD Oczywiście TAG zrobię, ponieważ wydaje mi się bardzo, ale to bardzo oryginalny. O Marry, Kiss, Cliff i Burn, Rewrite, Reread słyszałam i bardzo lubię czytać odpowiedzi na ten TAG, więc tym bardziej muszę go zrobić.
    Mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tag ci się spodobał :D I oczywiście, że jesteś nominowana ;) A na bloga z chęcią zajrzę <3 <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online