TOP 6 Męskich Bohaterów Literackich


Welcome! Dzisiaj prezentuję Wam kolejny ranking. Tym razem moją listę 5 ukochanych męskich bohaterów. 
Zaczynajmy więc :D

6. Liam (Mroczne Umysły) 
Liam jest jednym z najlepszych bohaterów z całej serii autorstwa Pani Bracken. Czuły, słodki, idealny zajmuje 5. miejsce w rankingu







5. Derek (Wodospady Cienia)
Bardzo lubię Dereka. Zdecydowanie to on powinien być z Kylie, ponieważ - w przeciwieństwie do kogoś innego - troszczył się o dziewczynę i zawsze był gotów stanąć u jej boku.







4. Cole (Korniki Białego Królika)
Cole - twardziel, łowca, morderca. Ale jakże wspaniały! Ja uwielbiam go, jego cięty język i troskę o Ali. Oficjalnie zajmuje 4. miejsce w rankingu!









3. Maxon (Rywalki)
Ja już nie wiem co pisać. Uwielbiam Maxon. Jest słodki, kochany, miły, uroczy i tak go tylko by przytulać. 








2. Noah (Mara Dyer
Zamiast pisać o nim wstawię cytat, który uwielbiam...
"Przeraźliwy dźwięk alarmu rozbrzmiał w budynku. - Coś ty zrobił? - zawołałam, przekrzykując hałas, kiedy Noah pociągnął mnie do wyjścia. - Ta dziewczynka, która przyniosła ci wiadomość... - No? - Zobaczyłem, że gapi się na moją zapalniczkę. Zamrugałam. - Dałeś zapalniczkę dzieciakowi z wariatkowa? Uśmiechnął się samymi oczami. - Wydała mi się osobą godną zaufania. - Jesteś stuknięty! - zachichotałam. - Nikt nie jest doskonały - skwitował pogodnie Noah."

1. William (Diabelskie Maszyny)
Will, Will, William... ON JEST NAJLEPSZY <3 Zajmuje 1. miejsce, bo tak. Tego nie można tłumaczyć, bo to Will.








~ A.

Komentarze

  1. Znam tylko WIlla, faktycznie był tym fajniejszym w stworzonym przez Clare trójkącie miłosnym. Reszty raczej nie poznam, nie planuję lektury tych książek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są bardzo dobre :) Ale masz rację, Will był według mnie znacznie lepszy od Jema :D

      Usuń
  2. U mnie to jest tak:
    5 miejsce - Peeta.
    4 miejsce - Peeta.
    -------- i tak dalej, i tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech mnie! Zapomniałam o ukochanym Piekarzu :o Teraz możesz rzucić we mnie wirtualny piorun, bo to co zrobiłam jest niewybaczalne. Ale błagam, nie do Azkabanu ;_;

      Usuń
  3. Właśnie czytam Nigdy nie gasną i Liam u mnie 1 miejsce bezwarunkowo! To najcudowniejszy facet na całym bożym świecie!
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, on też jest cudowny...Z każdym następnym komentarzem co raz bardziej żałuję, że zrobiłam ten ranking ;_;

      Usuń
  4. Myślę, że każdy ma inny typ i top 6 męskich bohaterów. Większości przez Ciebie wymienionych nie znam, ale może wkrótce się to zmieni, jak tylko uporam się z zaległymi książkami :)
    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wymienione książki są bardzo dobre i warte przeczytania <3 Szczególnie Mara Dyer i Diabelskie Maszyny <3

      Usuń
  5. To mamy całkiem odmienne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Will, Maxon i Cole :*
    Pozostałych książek jeszcze nie przeczytałam :)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online