Stosik wrześniowy + TBR na październik



Tak moi Drodzy, już koniec września, jednego z najgorszych miesięcy. Ale jako, że trzeba żyć dalej oto mój stosik z września! Najpierw jednak troszkę informacji. Po pierwsze w tym miesiącu dało mi się przeczytać 10 książek co uważam za niezły wynik jak na rok szkolny. We wrześniu dotarło do mnie z różnych źródeł 11 książek. Udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Bukowy Las i - co najważniejsze - 27 września był pierwszy odcinek nowego sezonu Once Upon a Time! 



















ZDOBYCZE (zdjęcie po lewej):

- W sieci umysłów - James Dashner (egz. recenzencki od Albatrosa)
- Ender - Lissa Price (j.w)
- Korona w mroku - Sarah J. Maas (zakup własny)
- Byłam tu  Gayle Forman (egz. recenzencki od Bukowego Lasu)
- Wstyd - Rachel Van Dyken (egz. recenzencki od Feeria)
- Plaga samobójców. Program - Suzanne Young (j.w.)
- Seria o Percy'm Jackson'ie (zakup własny)

PRZECZYTANE (zdjęcie po prawej):
- Księga cmentarna - Neil Gaiman
- Ender - Lissa Price
- Złodziej pioruna - Rick Riordan
- Morze potworów - Rick Riordan
- Klątwa Tytana - Rick Riordan
- Pocałunek cienia - Richelle Mead
- Korona w mroku - Sarah J. Maas
- Byłam tu - Gayle Forman
- Wstyd - Rachel Van Dyken
- Plaga samobójców. Program - Suzanne Young

Najlepsza przeczytana książka bez kontynuacji: Byłam tu - Gayle Forman
Najlepsza przeczytana książka z kontynuacją: Korona w mroku - Sarah J. Maas
Największe zaskoczenie: Byłam tu - Gayle Forman
Najgorsza książka: Morze potworów - Rick Riordan ; Księga cmentarna - Neil Gaiman

TBR na październik:
- W sieci umysłów - James Dashner
- Aplikacja - Lauren Miller
- Bitwa w labiryncie - Rick Riordan
- Dziedzictwo ognia - Sarah J. Maas
- Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick

~ A.

Komentarze

  1. Ile świetnych zdobyczy! Najbardziej zazdroszczę "Plagi samobójców", bo sama poluję na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są te wrześniowe zdobycze. Ach, marzy mi się Plaga samobójców :)

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądam "Once Upon A Time", ale jestem dopiero na 3 sezonie. :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki widzę! :)
    Jestem ciekawy Endera, zaplanowałem sobie go na następny miesiąc, podobnie jak Wybacz Mi Leonardzie.
    Muszę sobie kupić nową książkę Dashnera, uwielbiam jego trylogię Więźnia Labiryntu.
    Jestem również bardzo ciekawy Szklanego Tronu :>
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online