Tagged Book Tag


Welcome! Dzisiaj mam dla Was tag, do którego nominowała mnie już jakiś czas temu Martyna z bloga Druga strona książek. Bardzo Ci dziękuję <3 Ogólnie to ten tag został stworzony właśnie przez Martynę, tak więc jeszcze bardziej mi się podoba. Bez dłuższych wstępów, pora zaczynać.

Albo Albo Book TAG, czyli książka, co do której nie możesz się zdecydować, czy Ci się podobała, czy nie (dowolna interpretacja).
Myślę, że taką książkę jest Pół Króla. Ta powieść w pewnym sensie bardzo mi się podobała, ale jednocześnie mam co do niej mieszane uczucia. Słyszałam, że wyszedł drugi tom, ale raczej po niego nie sięgnę. 

Coffee Book TAG, czyli książka dla koneserów.
Taką książką dla mnie jest Buszujący w zbożu Salingera. Powieść ta jest piękna, wspaniała i uwielbiam ją, jednak nie każdemu może ona przypaść do gustu. Mimo wszystko zachęcam!

My Little Pony Book TAG, czyli książka dla dzieci, z którą zapoznałeś się dopiero niedawno.
Nie mam takiej książki. 

Social Media Book TAG, czyli bardzo znana książka, na punkcie której wiele osób ma bzika.
Igrzyska Śmierci Collins. Czy muszę więcej dodawać?

Disney Book TAG, czyli książka, do której wszyscy oprócz Ciebie mają jakiś sentyment.


Jak się pewnie domyślacie mowa tutaj o Harrym Potterze. Ja nie rozumiem czemu ludzie tak uwielbiają tę serię. Mi osobiście nie podoba się ona, ale każdy ma swoje zdanie, które trzeba szanować (no chyba, że jesteś zakichanym bogiem greckim/rzymskim/egipskim itp., wtedy nic nie musisz). 

Polscy Booktuberzy Book TAG, czyli książka/seria, która ma dużo bohaterów.
Endgame. W tej powieści na początku trudno było mi się połapać kto jest kim. Dopiero kończąc pierwszy tom trylogii mój mózg zapamiętał bohaterów. #logic

Book TMI Book TAG, czyli książka, która jest długa, a mimo to przeczytałeś ją w mgnieniu oka.
Mara Dyer, Mechaniczny Anioł, Miasto Zagubionych Dusz. Te książki przeczytałam w mniej niż 5h. Tak, ja tak potrafię. 

Zombie Apocalypse Book TAG, czyli książka, która teoretycznie powinna być przerażająca, ale Ciebie nie przestraszyła.
Nie mam takiej książki. 

7 deadly sins Book TAG, czyli bohater, który ma coś na sumieniu (bez spoilerów!).
Mara z Mary Dyer. Ona ma troszkę sekretów, win na sumieniu... Nie ładnie, nie ładnie!

Big book Book TAG, czyli bohater, który zmaga się z otyłością.
Można by zaliczyć tutaj Hanne z Pretty Little Liars. Ja wiem, ona nie jest gruba, ale była. Przecież to głównie dlatego Ali się z niej nabijała. A potem przestała.

Tagged Book TAG, czyli nominuj kilka osób
Nominuję:

Magdę z http://przystanek-bookstock.blogspot.com/
Agnieszkę z http://ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/
Izę z http://isabelczyta.blogspot.com/

~ A.

4 komentarze:

  1. Tagi są świetne :) Uwielbiam je czytać. Niby krótkie,a zawierają masę informacji <3
    Buziaki, wpadnij do mnie!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ♥
    Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobili już tag z tagów? O matko, szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń