Liebster Blog Award (któreś tam...)

Okey, zostałam nominowana do LBA przez dwie osóbki: Volusequat oraz Turkusową Sowę. Bardzo dziękuję :)


VOLUSEQUAT

1.Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?

W skrócie: pewnego dnia znalazłam kanał Abigail Jailette, obejrzałam wszystkie jej filmiki, a potem zaczęła czytać jej bloga. Później uznałam, że też chciałabym pisać recenzje i założyłam "Bukowe"

2.Jakie książki lubisz? I dlaczego?

Lubię różne książki. Od klasyków po fantastykę. A dlaczego to nie wiem...

3.Czy wierzysz w to,że marzenia się spełniają?

Nie. Chociaż to jest śmieszne pytanie, ponieważ dobrze wiem, że moje marzenia nie spełnią się dopóki nie ruszę dupy i czegoś nie zrobię. Więc jeśli liczy się, że sama spełnię swoje marzenia, to tak, wierzę. To co napisałam jest tak chaotyczne, że gratuluję każdemu kto zrozumiał o co mi chodziło.

4.Co sądzisz o osobach,które okaleczają swoje ciało?

Moje przemyślenia na ten temat są tak brutalne, że lepiej nie pisać, bo zaraz odezwą się jacyś obrońcy samobójców i tym podobnych. 

5.Co robisz kiedy jesteś smutna/smutny?

Piszę. 

6.Zastanawiałaś/Zastanawiałeś się dlaczego nasz świat jest pełen nienawiści i zazdrości? Co o tym sądzisz?

Zazdrość jest wrodzoną cechą każdego człowieka. Nie znam osoby, która choć raz by komuś czegoś nie zazdrościła. Nie przeszkadza mi to, ale nie lubię kiedy ktoś mówi, że czegoś mi zazdrości. Czuję się wtedy bardzo niezręcznie. 

7.Masz jakieś swoje wyjątkowe zainteresowania,hobby?

Raczej nie.

8.Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?

Z kogutem. Nie no. Zrobiłam sobie taki test i wyszedł mi delfin. 

9.Ile czasu spędzasz na internecie i dlaczego? Czy uważasz,że jest to potrzebne do życia?

Piszę bloga, więc spędzam sporo czasu w Internecie. Nie wiem, poradziłabym sobie jakoś bez Internetu, ale nie wiem ile wytrzymałabym bez pisania bloga. Więc tak, Internet jest mi potrzebny do życia.

10.Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa i dlaczego?

Pozwolę sobie pominąć to pytanie.

11.Kim chciałbyś zostać w przyszłości?

Psychiatrą jakkolwiek dziwne to brzmi.

12.Co sądzisz o moim blogu? Powinnam coś zmienić,dodać,usunąć?

Jest bardzo ładny. Po co na siłę coś zmieniać?


TURKUSOWA SOWA

1. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki? Ograniczasz się tylko do jednego gatunku czy nie ma to dla ciebie znaczenia?
Nie ograniczam się tylko do jednego. Lubię fantastykę, Young Adult, New Adult.

2. Jak nazywa się twój ulubiony autor?
Nie powiem. A tak serio są to Suzanne Collins oraz Cassandra Clare.

3. Patrząc na twoją biblioteczkę - przeważają książki autorstwa kobiet czy mężczyzn?
Kobiet.

4. Jak nazywa się twój "książkowy mąż"? (nie będę aż tak okrutna, możesz napisać kilku)
William Herondale. 

5. Najlepsza powieść jednotomowa, na którą trafiłaś?
Fangirl Rainbow Rowell.

6. Lubisz książki tematyczne? Przykładowo takie na święta - o których jest teraz bardzo głośno.
Lubię.

7. Z jaką bohaterką książkową się utożsamiasz?
Nie wiem, spytałam się eksperta i orzekł, że przypominam Alicję z Kronik Białego Królika. No spoko, ale w takim razie gdzie zgubiłam swojego Cole'a? 

8. Czy kiedykolwiek przeczytałaś książkę, która dla innych wydawała się genialna, a dla ciebie była okropna?
Dziedzictwo Ognia. 

(W tym momencie uświadomiłam sobie, że odpowiadałam na złe pytania...Przepraszam Turkusowa Sowo, ale zacznę od pytania 9, okey?)

9. Jaka jest Twoja ulubiona seria książek?
Nie wiem. Serio. Uwielbiam dużo serii, ale skoro mają być serie, a nie trylogie to wybieram Dary Anioła. 

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka polskiego autora?
Chłopcy Jakuba Ćwieka

11. Czy lubisz poradniki? Jeśli tak, to o jakiej tematyce?
Nie, nie lubię. 

~ A. 

2 komentarze:

  1. Piąteczka! Też zawsze chciaciałam i nadal chcę być psychiatryą lun psychologiem ;) Pozdrawiam ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń