Stosik styczniowy + TBR na luty 2016


Ave. Dzisiaj mam dla Was podsumowanie stycznia 2016 roku. Był on owocnym miesiącem zarówno w zdobycze książkowe, jak i ilość przeczytanych powieści.W styczniu kupiłam tylko jedną książkę, która jest moją lektura szkolną. Niestety w pierwszym miesiącu 2016 roku trafiłam na aż trzy beznadziejne powieści. Szkoda, bo myślałam, że będą lepsze. Poza tym poznałam nowe książkowe love w powieści, która jest moim absolutnym faworytem tego miesiąca. 
W styczniu nawiązałam trzy nowe współprace. Z wydawnictwem Muza, Akurat oraz Grupą Wydawniczą Foksal. Chociaż Muza i Akurat można liczyć jako jedno, więc z dwoma. Bardzo się cieszę i dziękuję za zaufanie! 

STOSIK

- Stowarzyszenie umarłych poetów - N. H. Kleinbaum (kupione)
- Imperium Ognia - Sabaa Tahir (egzemplarz recenzyjny)
- Gregor i przepowiednia zagłady oraz Gregor i klątwa Stałocieplnych - Suzanne Collins (j.w)
- Panika - Lauren Oliver (j.w)
- Tu i teraz - Ann Brashares (j.w)
- Armada - Ernest Cline (j.w)
- Złe dziewczyny nie umierają - Katie Alender (j.w)
- Kuracja samobójców - Suzanne Young (j.w)
- Lato koloru wiśni - Carina Bartsch (j.w)
- Marsjanin - Andy Weir (j.w)
- Światło, którego nie widać - Anthony Doerr





PRZECZYTANE

Imperium Ognia - Sabaa Tahir
Tu i teraz - Ann Brashares
Panika - Lauren Oliver
- Kłamstwo Doskonałe - Sara Shepard
Armada - Ernest Cline
Złe dziewczyny nie umierają - Katie Alender
Kuracja samobójców - Suzanne Young 
Lato koloru wiśni - Carina Bartsch
Marsjanin - Andy Weir 
- Girl Online. W trasie - Zoe Sugg

EBOOKI:
- Cinder - Marissa Meyer
- Pretty Little Liars. Rozpalone - Sara Shepard
- Szklany Miecz - Victoria Aveyard


Do tego przeczytałam 40 stron Stowarzyszenia Umarłych Poetów, 156 stron Magnus Chase and the sword of summer oraz 87 stron Gregora i klątwy Stałocieplnych. 

Przeczytanych książek: 13
Nowych w biblioteczce: 12
Najlepsza przeczytana książka bez kontynuacji: Marsjanin <3 <3 <3 
Najlepsza przeczytana książka z kontynuacją: Szklany Miecz 
Największe zaskoczenie: Marsjanin
Najgorsza przeczytana książka: Armada, Girl Online. W trasie, Tu i teraz

TBR NA LUTY

W lutym chciałabym przeczytać kilka książek:
- Stowarzyszenie Umarłych Poetów
- Gregor i klątwa Stałocieplnych 
- Światło, którego nie widać
- Chłopcy 4. największa z przygód

Poza tym w styczniu zrobiłam swój pierwszy słoiczek TBR i postanowiłam, że w każdym stosiku wylosuję jedną karteczkę z książką, którą będę musiała przeczytać w danym miesiącu. Powieści na luty 2016 jest (a może są?) Pretty Little Liars. Skruszone. Nie mogę się doczekać, bo z tomu na tom PLL jest co raz bardziej pokręcone. Ciekawe co będzie teraz...

~ A. 

Komentarze

  1. O, to czekam na Twoją opinię co do Słodkich :) oglądałam tylko serial i jestem ciekawa czy książki faktycznie są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marsjanin jest cudowny! Tu i teraz zakupiłam w empiku :) Zazdroszczę Paniki :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny wynik. Mi udało się przeczytać 12 książek i też jestem z tego zadowolona. ,,Tu i teraz" spodobało mi się o wiele bardziej niż tobie, tak samo ,,Lato koloru wiśni". Czaję się na Marsjanina, ale nigdzie nie mogę znaleźć wydania z tą piękną pomarańczową okładką.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że większość osób w styczniu osiągnęła bardzo wysokie wyniki czytelnicze, mi tak dobrze nie poszło.
    Ja jestem bardzo ciekawa "Paniki", ale chyba będę musiała poczekać na jakąś promocję albo aż będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Marsjanin" bardzo mnie ciekawi, chciałabym też obejrzeć film, ale jednak najpierw książka ;) "Światło, którego nie widać" czeka już na półce, więc postaram się niedługo przeczytać ;)
    Udanego lutego!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Imperium..." jest genialne! Czeka na mnie "Światło..." i zamówiłam "Złe dziewczyny...". Niezły wynik! Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie chcę przeczytać "Złe dziewczyny nie umierają". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tui teraz czeka na przeczytanie, a lato koloru wiśni właśnie skończyłam i podobało mi się :D
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku! :D z twojego stosika mam u siebie "Złe dziewczyny nie umierają", chociaż po niezbyt pochlebnej recenzji mam co do tej książki pewne wątpliwości...

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

"Whatever the hell we want."

#148 Girl Online