Stosik marcowy + TBR na kwiecień 2016


Ave, dzisiaj mam dla Was stosik marcowy i TBR na kwiecień. Kto się cieszy? *wszyscy podnoszą ręce* Okey, tak więc, marzec był najgorszym miesiącem ever. Tyle nauki, tyyyle. No, ale co zrobić. W końcu za tydzień mam egzaminy...Ale jak na wzorową uczennicę przystało, wszystko olałam. Nie no, żart. Uczyłam się i to sporo. Dobra, koniec o nauce. Psik, psik duszo nieczysta! Porozmawiajmy o książkach.


PRZECZYTANE:
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
Przez ciemność - Alexandra Bracken
Amber - Gail McHugh
A gdybym zniknęła? - Meg Rosoff 

Cztery książki. CZTERY. Borze Tucholski, ratuj! Jestem załamana. W porównaniu do stycznia i lutego to po prostu katastrofa. No, ale to wszystko nie tylko przez naukę, ponieważ dużą odpowiedzialność ponoszą dwa seriale, które absolutnie zdobyły moje serce. Uważni wiedzą jakie, reszta dowie się w Favs z marca. 


ZDOBYCZE:
Przez ciemność - Alexandra Bracken (egz.rec. od Otwartego)
Amber - Gail McHugh (egz.rec. od Akurat)
A gdybym zniknęła? - Meg Rosoff (egz.rec. od GW Foksal)
- Serce ze szkła - Kathrin Lange (egz.rec. od Muzy)
- Powiedz wilkom, że jestem w domu - Carol Rifka Brunt (zakup własny)
- Alicja i uczta zombi - Gena Showalter (egz.rec. od Harper Collins)





Najlepsza książka bez kontynuacji: Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Najlepsza książka z kontynuacją: Przez ciemność
Największe zaskoczenie: ---
Najgorsza książka: Amber

TBR na kwiecień:
Egzamin is coming, więc nie chcę sobie za dużo na głowę zrzucać. Ale w kwietniu chcę przeczytać:
- Serce ze szkła
- Skruszone (na Anioła, przydałoby się w końcu skończyć...)
- Alicja i uczta zombi 
- Pieśń Shannary
- Pani Noc (taaaaaaaaak, ta cegiełka ma 820 stron - mogę umierać)

~ A.

7 komentarzy:

  1. Ja mam maturę za mniej niż miesiąc, ale nie przeszkadza mi to w kupowaniu kolejnych książek i zachwycaniu się stolikami u innych xD Pięknie to wszystko u ciebie wygląda! "Amber" czeka u mnie w kolejce, najpierw chyba zabiorę się za "Remedium" Suzanne Young, czyli prequel "Plagi samobójców", a potem w końcu ruszę "Oddam ci słońce"

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też czeka egzamin co również przekłada się na wyniki czytelnicze :/ Już nie mogę się doczekać tego czasu po egzaminach, bo nareszcie mi znikną wszystkie zajęcia dodatkowe, no i jednak sprawdzianów też będzie duużo mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak przeczytałam mniej więc spoko ! Łączmy się w bólu bo za 2 dni egzaminy !!! AAA, masakra tak się boją, chcę, żeby już minęły :<<<
    Też chciałabym jeszcze w tym miesiącu przeczytać "Panią Noc" :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak po pierwszym dniu egzaminów? Ja w sobotę zaczęłam czytać "Marsjanina", bo stwierdziłam, że i tak się już nic nie nauczę
    Powodzenia w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dobrze. Polski był bardzo łatwy - z zamkniętych mam 20/20. Poza tym dali nam charakterystykę i to było jedno, wielkie szczęście. Chociaż osobiście najbardziej lubię pisać rozprawki. A historia i WOS nie najgorzej - 80% jest. Mam nadzieję, że Tobie też poszło dobrze :D

      Usuń
  5. Też muszę się zabrać za przeczytanie niektórych książek z twojej listy, ale zobaczymy jak to będzie :)
    Zapraszam do siebie na recenzję i na konkurs :*
    http://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń