Wszystko co wiemy o 6 sezonie "Teen Wolf"

Ave, dzisiaj będzie troszkę inny post. Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam Comic Con. Marzy mi się wyjazd do San Diego na tę imprezę, ale zanim mi się to uda zapewne wszystkie seriale, które kocham, skończą się. Dlatego zostaje mi oglądanie paneli, wywiadów z aktorami oraz innych tego typu  materiałów. 

W tym roku odbył się ostatni już panel mojego ukochanego TW. Przerwa pomiędzy 5 a 6 sezonem przedłuża się z powodu wypadku Dylana O'Briena, który gra Stilesa Stilinskiego. Mam dla Was dzisiaj kilka informacji na temat 6 sezonu Teen Wolf. Spokojnie, w poście nie ma spoilerów, więc każdy kto nie ogląda, a chce zacząć może przeczytać. 
Enjoy. 

22.07.2016 roku pojawił się pierwszy zwiastun. Muszę przyznać, że ten sezon zapowiada się epicko. Osobiście miałam zwał, gdy to oglądałam, więc tak. Nie oglądajcie tego na noc. Mam nadzieję, że dobra passa powróci, bo 5 sezon był tragiczny i...nie, nie ma sensu tego drążyć. Po prostu - dno. 

1. W tym sezonie Stiles jest bardzo ważną postacią. Zawsze należał do głównych bohaterów, jednak Jeff przyznał, że w 6. sezonie wiele rzeczy będzie "kręciło się" wokół syna szeryfa. 

2. Nowym wrogiem są Jeźdźcy. Wymazują oni ludzi z pamięci innych, a następnie ich zabierają. 

3. W zwiastunie możemy zobaczyć, że Malia i Szeryf zapominają kim jest Stiles, a na SDCC Tyler Posey (Scott McCall) zdradził, iż jego postać także zapomni o istnieniu Stilinskiego. 

4. W 6. sezonie dowiadujemy się dlaczego Stiles jest najlepszym przyjacielem Scotta i co znaczy ona dla Prawdziwego Alfy, 

5. Jeff przyznał, że ten sezon bardziej spodoba się fanom Stydii. Już w zwiastunie możemy zobaczyć ich bardzo słodką rozmowę, bo jak się okazało to Liam i Hayden się całowali -_-  

6. Ze zwiastunu można wywnioskować, że w 6. sezonie na pewno zobaczymy: Tylera Posey'ego, Dylana O'Briena, Dylana Sprayberry'ego, Holland Roden, Shelley Henning, Iana Bohena, JR Bourne, Ryana Kelley'ego, Mellise Ponzo, Lindona Ashby'ego, Cody'ego Christiana.

7. Sezon 6 będzie miał 20 odcinków. 

8. SEZON  6 TO OSTATNI SEZON TW.

9. Teen Wolf skończy się na 100 odcinku, który będzie miał premierę w 2017 roku. 

10. Tematem (lub tytułem) sezonu 6A jest Darkness Arrives.

11. Sezon 6 będzie miał premierę 15 listopada. 

12. Jeff zdradził, że w tym sezonie poznamy prawdziwe imię Stilesa. Dla niezorientowanych: jest to trudne imię polskie zaczynające się na literę "M". Ja obstawiam Mieczysław. 

13. Ma to być najmroczniejszy sezon ze wszystkich (ciekawe czy przebije 3...). 

14. Scott jest singlem po raz pierwszy od...początku serialu. Tyler Posey przyznał, że cieszy się z takiego stanu rzeczy, bo aktualnie także nie jest w związku. 

15. Lydia w 6S będzie miała do czynienia z inną Banshee.

16. Jeff na SDCC oznajmił, że Dylan O'Brien ma nakręcone większość scen. 

17. W zwiastunie widać scenę, gdzie po jednej stronie ściany siedzi Stiles, a po drugiej Lydia, która płacze. Podejrzewam, że Lydia będzie jedyną osobą, która nie zapomni o Stilinskim. 

+ Chodzą plotki, że w sezonie 6B ma pojawić się Tyler Hoechlin (Derek Hale) na 2 lub 4 odcinki, jednak ani aktor, ani Jeff tego nie potwierdził. 

+ Poza zwiastunem otrzymaliśmy także małą zapowiedź serialu. Na początku pojawiają się różne obrazy, a potem słyszmy głos Lydii, która mówi "Pamiętaj. Pamiętaj. Pamiętaj.". Te zdjęcia to tło plakatów poprzednich sezonów. Ma to być takie podsumowanie tych wszystkich lat, tych wszystkich sezonów. 



Tak więc, to koniec. Nie tylko posta, ale także serialu. Zaczęłam oglądać go dopiero w kwietniu tego roku, jednak jest to chyba jedyny serial, z którego bohaterami zżyłam się tak bardzo. Będzie mi brakowało Stereka, dziwnych snapów Posey'ego z planu, humoru Stilesa. Na szczęście jeszcze kilka miesięcy do takiego prawdziwego końca. 

~ A. 

3 komentarze:

  1. A ja będę inna niż większość fanów - bo mnie 5 sezon dość się podobał, chociaż nie umywa się np. do sezonu 3. Teen Wolf to serial, w który jestem na maksa wkręcona i nie wiem jak to będzie, nie czekać na nowy odcinek. Prawdopodobnie skończy się na tym, że w przyszłości mam zamiar odświeżyć sobie cały serial - i to parokrotnie xD
    A tak wgl, przyjrzałam się zwiastunowi i niestety, nie całują się Stiles i Lydia a Hayden i Liam :(
    Eh, jak ja dotrwam do tego sezonu? :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaczęłam oglądać serial niedawno. I już tęsknię. :(
    Super ciekawostki. Tak, wreszcie poznam imię Stilesa ja obstawiałam Maksymilian (tylko nie wiem czy to w pełni polskie)
    Jednym słowem, będzie się działo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, że ten sezon złamie mi serce. Pomijając fakt, że będzie to ostatnie spotkanie z tymi bohaterami, to Ci Jeźdźcy ( swoją drogą super temat) biorą sobie za cel mojego ukochanego Stilesa. Pocieszam się jednak tym, że wreszcie, po 5 sezonach rozwinie się wreszcie Stydia <3 No i rozwiąże się największa zagadka ludzkości- jak ma na imię Stiles? :DD

    OdpowiedzUsuń