Stosik wakacyjny



Dzień dobry Przyjaciele. Dzisiaj mam dla Was Book Haul z dwóch miesięcy - lipca oraz sierpnia. Enjoy yur stay...


Otrzymane/kupione:
Obca, Uwięziona w bursztynie, Podróżniczka - Diana Gabaldon
Mroczniejszy odcień magii - V.E. Schwab
Serce w kawałkach - Kathrin Lange 
Love, Rosie - Cecelia Ahern
Miedziana rękawica - Cassandra Clare, Holly Black
Przewieszenie - Remigiusz Mróz
Moje miejsce na ziemi - Carole Matthews
Szkic - Olivia Samms
Magiczne akta Scotland Yardu - Anna Lange
Prawo Mojżesza - Amy Harmon
Pierwszy grób po prawej - Darynda Jones

Przeczytane:
Cudowne tu i teraz - Tim Tharp 
Moje nowe życie - Meg Rosoff
Miasto Cieni - Ransom Riggs 
Purgatorium. Wyspa tajemnic - Eva Pohler 
Skruszone - Sara Shepard 
Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatick
Miedziana rękawica - Cassandra Clare, Holly Black 
Papierowe miasta - John Green
Obca - Diana Gabaldon 
Powiedz wilkom, że jestem w domu - Carol Rifka Brunt 
Uwięziona w bursztynie - Diana Gabaldon 
Moje miejsce na ziemi - Carole Matthews 
Serce w kawałkach - Kathrin Lange 
Mroczniejszy odcień magii - V.E. Schwab 
Przewieszenie - Remigiusz Mróz 
Obsydian - Jennifer L. Armentrout 
Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame 
Chłopcy 4. Największa z przygód - Jakub Ćwiek 
Hopeless - Colleen Hoover 
Love, Rosie - Cecelia Ahern 
Ostatni olimpijczyk - Rick Riordan 
Królowa cieni - Sarah J. Maas
Never, never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher
Prawo Mojżesza - Amy Harmon
Podróżniczka - Diana Gabaldon

Najlepsza przeczytana książka bez kontynuacji: ---
Najlepsza przeczytana książka z kontynuacją: Hopeless, Obca
Największe zaskoczenie: Obca
Najgorsza przeczytana książka: Królowa Cieni

~ A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz