"Whatever the hell we want."


Hello! Dzisiaj mam dla Was kolejny post z cytatami. Tym razem wybrałam kilka ściśle związanych z serialem The 100. Niektórzy może wiedzą, inni nie, ale powstał on na podstawie książki autorstwa Kass Morgan Misji 100. Tak więc bez przedłużania, zapraszam. 

"Now I become death.
The destroyer od worlds."
- Robert Oppenheimer


"Kim jesteśmy i kim musimy się stać, aby przetrwać
to dwie zupełnie różne rzeczy."
- Bellamy Blake


"Go float yourself."
- John Murphy


"Jus drein, jus daun."
(krew za krew)
- Ziemianie


"Moja siostra, moja odpowiedzialność."
- Bellamy Blake


"Może życie powinno być czymś więcej niż tylko przetrwaniem.
Nie zasługujemy na to?"
- Clarke Griffin


"Yu gonplei ste odon."
(twoja walka dobiegła końca)
- Ziemianie 


"Wszyscy mamy blizny wojenne."
- Raven Reyes


"May we meet again."
- Skaikru

~ A. 

Komentarze

  1. Kocham, kocham, kocham <3333
    Zwłaszcza Bellamy'ego i drugi cytat <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3<3<3 BELLARKE :D A drugi cytat jest świetny :) Zresztą jak każdy tekst Bella.

      Usuń
  2. Nie oglądałam tego serialu i na razie jakoś bardzo mnie nie ciągnie :/
    Pozdrawiam :D
    https://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Hi. I'm dead. Wanna hook up?"

#148 Girl Online